Diskusija kā interaktīva mācību metode krievu valodas kā svešvalodas stundās
Autor
Borovikova, Alisa
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Marčenko, Jeļena
Datum
2018Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diskusija kā interaktīva mācību metode krievu valodas kā svešvalodas stundās: diplomdarbs. – Rīga, 2018. – 63 lpp. Pētījumā tiek vērtēta diskusija kā interaktīva mācību metode 11. klasē. Darbā tiek atklāta un pamatota interaktīvo mācību metožu izmantošanas nepieciešamība un nozīme, tiek analizētas diskusijas kā metodiski efektīva citvalodu komunikatīvās kompetences veidošanas līdzekļa īpatnības. Diplomdarba praktiskajā daļā tiek piedāvātas metodiskas izstrādnes deviņu dažādu diskusiju rīkošanai, kas ir papildinājums mācību grāmatai „Soli pa solim. 6” (Шаг за шагом. 6). Minētās izstrādnes ir aprobētas krievu valodas kā svešvalodas stundās Olaines 1. vidusskolas 11. klasē. Darbs var būt noderīgs izglītības darbiniekiem, skolotājiem un pētniekiem, kuri interesējas par svešvalodu apmācības teorijas un prakses attīstību mūsdienās. Discussion as a Method of Interactive Learning in Russian as a Foreign Language Lessons: Diploma Paper. – Riga, 2018. – 63 p. This research is devoted to studying discussion as a method of interactive learning in the eleventh form. The paper reveals and substantiates the necessity and importance of applying interactive methods of learning, analyses the specifics of discussion as an efficient means of forming a communicative competence in a foreign language. The practical part of the Diploma Paper provides methods for conducting nine different discussions, as a supplementary material to the “Step by Step. 6” (Шаг за шагом. 6) textbook. These discussions have been tested in classes of Russian as a foreign language in the eleventh form of Olaine Secondary School No. 1. This paper may be useful to specialists in education, teachers and researchers who are interested in the development of modern theory and practice of teaching foreign languages.