Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorLaganovska, Egija
dc.contributor.authorZubova, Marianna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-02-02T02:02:54Z
dc.date.available2018-02-02T02:02:54Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62518
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38149
dc.description.abstractMaģistra darbs „ Didaktiskās rotaļspēles izmantošana rakstītprasmes attīstībai 5 – 6 gadu vecuma bērniem un 1. klases skolēniem” pēta didaktisko rotaļspēļu izmantošanas ietekmi uz 5 – 7 gadu vecuma bērnu rakstītprasmes attīstības dinamiku. Pielietojot kvalitatīvās pētījuma metodes, tādas kā bērnu runas novērtēšanu, intervijas ar skolotājiem logopēdiem un sākumskolas skolotāju anketēšanu, maģistra darba autore rūpīgi pēta jautājumu par 5 – 7 gadu vecuma bērnu rakstītprasmes attīstības dinamiku, izmantojot didaktiskās rotaļspēles. Iegūtie rezultāti liecina, ka ir vērojama didaktisko rotaļspēļu pozitīva ietekme uz bērnu rakstītprasmes attīstību. Tomēr, jāatzīst, ka ir jāņem vērā arī katra bērna attīstības īpatnības, vajadzības un spējas. Izpētot maģistra darbā iegūtos rezultātus autore piedāvā ieteikumus skolotājiem logopēdiem un vecākiem. Maģistra darbā ir 19 attēli, 15 tabulas un 7 pielikumi. Atslēgvārdi: didaktiskā rotaļspēle, rakstītprasmes, 5 – 7 gadu vecuma bērni
dc.description.abstractThe aim of the Master’s Thesis “Using of Didactic Play Games for the Development of 5 – 6 Year-Old Children’s and 1st Grade Pupil’s Writing Skills” is to explore and analyze the influence of the using for the didactic play games of 5 – 7 year-old children’s writing skills. The author of the master’s thesis thoroughly investigates the influence of the using for the didactic play games of 5 – 7-year-old children’s writing skills, applying qualitative research methods such as decent evaluation of speech, interviews of experts and surveying the primary school’s teachers. The obtained results show the positive impact of didactic play games on the development of children’s writing skills. The results suggest no straightforward relationship that should be seen in a line of each child individual development, needs and ability. Exploring results of the master’s thesis, the author offers suggestions to speech therapists and parents. There are 19 figures, 15 tables and 7 attachments that support this master thesis. Keywords: didactic play game, writing skills, 5 – 7-year-old children
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectdidaktiskā rotaļspēle
dc.subjectrakstītprasmes
dc.subject5-7 gadu vecuma bērni
dc.subjectrotaļspēles
dc.titleDidaktiskās rotaļspēles izmantošana rakstītprasmes attīstībai 5-6 gadu vecuma bērniem un 1.klases skolēniem
dc.title.alternativeUsing or Didactic Play Games for the Development of 5-6 Year-Old Children’s and 1-st Grade Pupils's Writing Skills
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige