Sociālpedagoģiskā darbība 7. – 9..klašu skolēnu pašaudzināšanas veicināšanā
Автор
Kaupiņa, Daiga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Raževa, Astrīda
Дата
2018Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarbs „Sociālpedagoģiskā darbība 7. - 9.klašu skolēnu pašaudzināšanas veicināšanā” izstrādāts ar mērķi raksturot sociālpedagoģisko darbību 7. - 9. klašu skolēnu pašaudzināšanas veicināšanā. Teorētiskajā daļā aprakstīta pašaudzināšanas būtība, tās raksturojums un specifiskās iezīmes pusaudžu gados, sociālpedagoģiskā darbība pašaudzināšanas mērķa izvirzīšanai un sasniegšanai, gribas nozīmība pašaudzināšanas procesā, pašaudzināšanas norises kontrole un novērtēšana. Praktiskajā daļā veikts pētījums par pusaudžu izpratni par mērķtiecību, gribasspēku un pašaudzināšanas plānu nepieciešamību. Tika izstrādāta sociālpedagoģiskā programma „Sociālpedagoģiskās darbība 7. - 9.klašu skolēnu pašaudzināšanas veicināšanā”. Veikta programmas aprobācija un tās rezultātu analīze. Atslēgvārdi: griba, mērķtiecība, pašaudzināšana, pašizziņa. Diploma paper "Social Pedagogical Activity Facilitate Self-development of Students in Grades 7 - 9" is developed with the aim to characterize the social pedagogical activity in promoting the self-education of students in grades 7 - 9. In the theoretical part there is described the essence of self-education, its characterization and specific features in adolescence, the social pedagogical activity for setting and achieving the goal of self-education, the importance of will in self-education, the control and evaluation of the process of self-education. The practical part is conducted on adolescents' awareness of the need for purposefulness, willpower and self-education plans. There is developed a social pedagogical program ,,Social Pedagogical Activity Facilitate Self-development of Students in Grades 7 - 9”. There is carried out the approbation of the program and analysis of its results. Keywords: purposefulness, self-education, self-study, will.