Show simple item record

dc.contributor.advisorDirektorenko, Irina
dc.contributor.authorNaudiša, Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-02-03T02:01:54Z
dc.date.available2018-02-03T02:01:54Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62587
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38201
dc.description.abstractDarba autore darbā pētīs, vai mūzikas klausīšanās veicina skolēna emocionālo attīstību. Darba tēma ir aktuāla, jo arvien sabiedrībā pastāv diskusijas, no cik gadiem bērnam uzsākt skolas gaitas un kā tas ietekmē bērnu un viņa emocionālo attīstību. Arī skolā var veicināt un attīstīt emocionalitāti, tai skaitā, stundās izmantojot mūziku. Pētījuma mērķis: teorētiski analizēt un praktiski pārbaudīt skolēna emocionālas attīstības iespējas mūzikas klausīšanas procesā sākumskolā Pētījuma uzdevumi: 1.Atlasīt un analizēt pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par emocijām un jūtām. 2.Raksturot skolēnu emocionālo attīstību. 3.Analizēt mūzikas klausīšanu kā emocionālās attīstības veicinātāju. 4.Veikt empīrisko pētījumu sākumskolā un apkopot rezultātus. Pētījuma rezultātā ir pierādījies pētāmais jautājums - skolēnu emocionāla attīstība ir sekmīga, ja skolotājas izmantos mūzikas klausīšanu kā līdzekli pedagoģiskā procesā sākumskolā. Atslēgas vārdi: mūzika, mūzikas klausīšanās, emocionalitāte, emocionālā attīstība, sākumskola
dc.description.abstractThe author of the work will study whether listening to music contributes to the student's emotional development. The theme of work is actual, as there is a growing debate in society, at what age a child should start to go to school and how it affects child and their emotional development. School can also promote and develop emotionality, including using music in lessons. Aim of study: theoretically analyze and practically test the student's emotional development opportunities while listening to music in primary school Research tasks: 1.To select and analyze pedagogical and psychological literature about emotion and feelings. 2.Characterize student emotional development. 3.Analyze listening to music as contributor for emotional development. 4.Take an empirical study in primary school and summarize the results. As a result of the study, the question under investigation has been proven - the emotional development of students is successful, if teachers will use listening to music as a tool of pedagogical process in primary school. Keywords: music, listening to music, emotionality, emotional development, elementary school
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectmūzika
dc.subjectmūzikas klausīšanās
dc.subjectemocionalitāte
dc.subjectemocionālā attīstība
dc.subjectsākumskola
dc.titleMūzikas klausīšanās kā skolēnu emocionālās attīstības veicinātāja sākumskolā
dc.title.alternativeListening to music as a student emotional development facilitator in elementary school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record