Autobraucēju kafijas izvēles lēmumu ietekmējošie faktori
Author
Dārziņa, Lelde
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Darba tēma ir Autobraucēju kafijas izvēles lēmumu ietekmējošie faktori. Darbs veidots ar mērķi noskaidrot autobraucēju kafijas izvēles lēmumu ietekmējošos faktorus. Vai tas ir saistīts ar akcijām, ko piedāvā degvielas uzpildes stacija, vai autobraucējs ņem kafiju, jo lej degvielu. Vai tiem, tomēr, ērtāk kafiju ir ņemt kādā veikalā vai pagatavot mājās savu. Liela daļa autobraucēju no rīta dodoties uz darbu vēlas nobaudīt siltu kafiju, jo tā dod mundrumu, ir izveidojies pieradums. Ir daļa, kuri to dara katru dienu un daļa, kuri to dara vairākas reizes nedēļā. Svarīgi ir tas, kas ir ietekmējošais faktors, kas autobraucējiem liek izvēlēties konkrētu kafijas iegādes vietu. Tas var būt piebraukšanas ērtuma dēļ, tas var būt kafijas kvalitātes dēļ u.c. iemeslu dēļ. Darba teorētiskā daļa sastāv no teorijām par mārketingu un IMK instrumentiem, zīmolu un patērētāju uzvedības pamatiem. Empīrisko daļu veido intervijas analīze un anketu analīze. Pēc iegūtajiem rezultātiem var secināt, ka noteicošais faktors kafijas pirkšanas vietas izvēlē un autobraucēju izvēles ietekmēšanā ir kafijas kvalitāte un garša, kā nākamais faktors ir vietas pieejamība. Atslēgvārdi: mārketings, zīmols, autobraucēji, kafija, paradumi, lēmumi, patērētāju lojalitāte, Circle K, Virši-A, Neste/Narvesen The bachelor paper theme is Factors influencing drivers' coffe buying decision The work is designed to find out the factors influencing the choices of coffee makers. Is it related to the shares offered by the gas station, or the car takes coffee as fuel is thrown. Or, for example, it's more convenient to take coffee in a store or make your own home. A large part of the car driver in the morning go to work to enjoy warm coffee, because it gives a sense of humor. There are some who do it every day and some who do it several times a week. What is important is what is the driving factor for drivers to choose a specific place for coffee purchases. This may be due to the convenience of the drive, it may be a coffee of good quality. for reasons. The theoretical part of the work consists of theories on marketing, brand and consumer behavior. The empirical part consists of interview analysis and questionnaire analysis. According to the obtained results, it can be concluded that the determining factor in choosing a place to buy a coffee and influencing the choice of the car drivers is the quality and taste of the coffee, as the next factor is the availability of the place. Keywords: marketing, brand, car driver, coffee, habits, decisions, consumer loyalty, Circle K, Virši-A, Neste/Narvesen