• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Starptautiska uzņēmuma komunikācija Latvijā. "Stockmann" piemērs

Thumbnail
Открыть
309-62569-Strode_Sintija.Kristiana_ss14066.pdf (1.544Mb)
Автор
Strode, Sintija Kristiāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Дата
2018
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir “Starptautiska uzņēmuma komunikācija Latvijā. “Stockmann” piemērs”. Darbā tiek pētīta universālveikala “Stockmann” gan iekšējā, gan ārējā komunikācija- komunikācijas procesi un izmantotie kanāli, plānošana, vadīšana, kā arī efektivitāte. Vēl tiek pētīta sadarbība starp Somijas mātes uzņēmumu un Latvijas universālveikalu “Stockmann”.Darba mērķis ir noskaidrot, cik lielā mērā mātes uzņēmums, Somijas universālveikals “Stockmann”, nosaka un seko līdzi Latvijas universālveikala komunikācijai. Darbā tiek izdarīti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi universālveikala iekšējās un ārējās komunikācijas efektivitātes pilnveidošanai un uzlabošanai, kas dotu iespēju noturēties esošajā pozīcijā tirgū. Teorētiskajā daļā tiek apskatīta komunikācija un tās mērķi, kā arī apskatīta teorija par organizācijas iekšējo un ārējo komunikāciju un to informācijas nodošanas kanāliem. Tā pat tiek sniegts ieskats mārketinga komunikācijā. Ieskats teorijā ļauj novērtēt komunikāciju universālveikalā, komunikācijas kanālu lietojumu, kā arī apzināties universālveikala komunikācijas nepilnības. Lai vairāk atklātu tēmu, pētījuma daļā tiek veikta strukturēta intervija, kas ļauj uzzināt vairāk par sadarbību ar Somijas universālveikalu “Stockmann”, anketēšana, kas atklāj ārējās komunikācijas nozīmi un sasniegtos rezultātus, kā arī tiešais novērojums, kā rezultātā tiek atklāti gan iekšējās, gan ārējās komunikācijas izmantotie informācijas nodošanas kanāli. Atslēgas vārdi: iekšējā komunikācija, ārējā komunikācija, universālveikals “Stockmann”, mārketings, sadarbība.
 
The theme of this bachelor work is “Communication of international company in Latvia. “Stockmann” example”. In bachelor work is being reviewed internal communication and external communication of department store “Stockmann”- its communication processes and used channels, planning, supervision and efficiency. Cooperation between department store “Stockmann” of Finland is being reviewed too- to what extent parent company, depratment store “Stockmann” of Finnland, determines and keep up with communication of department store “Stockmann” of Latvia. As a result of this bachelor work about department store “Stockmann” communication and cooperation between Latvian and Finnish department stores, the author of this work get conclusion and proposals to improve internal and external communication in department store “Stockmann” and to give a chance to stay in the current position of market. In theory part, are explained about communication and communication goals, also are theory about internal and external communication and their communication channels. Also are explained about marketing communication, to evaluate communication of department store “Stockmann” - how communication channels are used and also to identify communication gaps. To discover the topic more, in practical part is conducted a structured interview, which lets know more about cooperation between Latvian and Finnish department stores, questionnaire, which reveals the importance of external communication and its achieved results, and also direct observation as a result of being discovered internal and external communication channels which are used. Key words: internal communication, external communication, department store “Stockmann”, marketing, cooperation
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38247
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV