Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorSkudra, Ojārs
dc.contributor.authorPole, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2018-02-03T02:02:28Z
dc.date.available2018-02-03T02:02:28Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62577
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38251
dc.description.abstractBakalaura darba “Starpkultūru komunikācija: “Latvijas Starptautiskās skolas piemērs”” mērķis ir noskaidrot, kādas starpkultūru komunikācijas prasmes un kompetences piemīt Latvijas Starptautiskās skolas darbībā iesaistītajiem, kādas starpkultūru komunikācijas barjeras var traucēt augt un attīstīties Latvijas Starptautiskajai skolai. Par pamatu tika izvēlētas Barnas (LaRay M. Barna) seši starpkultūru komunikācijas klupšanas akmeņi jeb barjeras, piecas Arasaratnamas un Dorfelas starpkultūru komunikācijas kompetences un Dīrdorfas starpkultūru komunikācijas kompetences definīcija. Pētījuma datu vākšanai izmantotas daļēji strukturētās intervijas un anketēšanas metodes. Datu apstrādei pielietota kvalitatīvā un kvantitatīvā kontentanalīze. Kopumā tika intervētas 7 personas – skolas vadība, vecāki un skolotāji. Intervijas tika organizētas 2017. gada decembra mēnesī, satiekoties klātienē individuāli ar katru no respondentiem. Anketēšana notika laika posmā no 1. līdz 15. decembrim un anketēšanā piedalījās Latvijas Starptautiskās skolas skolotāji, vecāki un skolēni. Darbā secināts, ka Latvijas Starptautiskās skolas starpkultūru komunikācijā pastāv starpkultūru komunikācijas barjeras. Atslēgvārdi: starpkultūru komunikācija, starpkultūru komunikācijas kompetence, starpkultūru komunikācijas barjeras, kultūra, Latvijas Starptautiskā skola.
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor's paper “Intercultural communication: International School of Latvia's example” is to find out which intercultural communication skills and competences are involved with the activities of the International School of Latvia. What intercultural communication barriers can hinder the growth and development of the International School of Latvia. The basic theory of work uses the five intercultural communication competence offered by Arassaratnama and Dorfel, Deardorff’s intercultural communication competence definition as well as Barna six intercultural communication barriers. Semi-structured interviews and questionnaire were used to collect research data. Qualitative and quantitative content analysis was applied for data processing. In total 7 people were interviewed - school management, parents, teachers and a student. Interviews were organized during December 2017, meeting face-to-face with each of the respondents. The questionnaire was held from December 1-15, 2017, and 102 teachers, parents and students participated in the questionnaire from the International School of Latvia. The paper concludes that there are intercultural communication barriers in the intercultural communication of the International School of Latvia. Keywords: intercultural communication, intercultural communication competence, intercultural communication barriers, culture, International School of Latvia.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectStarpkultūru komunikācija
dc.subjectStarpkultūru komunikācijas kompetence
dc.subjectStarpkultūru komunikācijas barjeras
dc.subjectKultūra
dc.subjectLatvijas Starptautiskā skola
dc.titleStarpkultūru komunikācija: "Latvijas Starptautiskās skolas" piemērs
dc.title.alternativeIntercultural communication: International School of Latvia's example
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige