• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmolu "We Run Riga" un "Lattelecom Riga Marathon" komunikācijas analīze

Thumbnail
Открыть
309-62579-Lace_Beata_lb13146.pdf (3.073Mb)
Автор
Lāce, Beāta
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2018
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba temats ir “Zīmolu “We Run Riga” un “Lattelecom Riga Marathon” komunikācijas analīze”. Darba mērķis ir noteikt, kādus komunikācijas uzdevumus pilda zīmolu “We Run Riga” un “Lattelecom Riga Marathon” sociālā tīkla “Facebook” profili. Bakalaura darba struktūru veido teorētiskā daļa, kurā ir apskatīta teorija par zīmolu, zīmola komunikāciju, sociālajiem medijiem, sporta pasākumu mārketingu un patērētāju uzvedību. Metodoloģiskā daļa, kurā tiek pamatotas darbam izvēlētās pētnieciskās metodes. Empīriskā daļa, kurā tiek izmantotas trīs pētniecības metodes - esošās un potenciālās mērķauditorijas aptauja, daļēji strukturētā intervija ar abiem zīmolu komunikācijas pārstāvjiem un abu zīmolu “Facebook” profilu saturu analīze. Nobeiguma daļa, kurā no iegūtajiem rezultātiem tiek veikti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi.
 
Bachelor thesis is "The analysis of “We Run Riga” and “Lattelecom Riga Marathon” brand communication”. Goal of bachelor work is to define what communication tasks are performed at "We Run Riga" and "Lattelecom Riga Marathon" "Facebook" profiles. Bachelor work structure consists of theoretical part, where theoretical aspects of brand, brand communication, social networks, sports marketing and consumer behavior are described. Methodological part with justification of bachelor work research methods and empirical part which consists of 3 research methods - existing and potential audience survey, semi-structured interview with both brand communication managers and both brand’s "Facebook" profile content analysis. Based on the given results, conclusions and suggestions are made at the end of work.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38253
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV