Cēsu Domes sabiedrisko attiecību komunikācija ar jauniešu auditoriju
Author
Liepiņa, Nellija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba “Cēsu Domes sabiedrisko attiecību komunikācija ar jauniešu auditoriju” mērķis ir noskaidrot un izanalizēt, kāda ir Cēsu novada pašvaldības sabiedrisko attiecību stratēģija attiecībā pret jauniešu auditoriju un cik efektīvi tā darbojas. Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģijas un empīriskās daļas. Pētnieciskā darba teorētiskajā daļā analizēta literatūra par komunikāciju institūcijām, komunikācijas kanāliem un to efektivitāti, kā arī par sabiedriskajām attiecībām, to elementiem un to izpausmi pašvaldībās, tiek apskatītas teorijas par auditoriju, tās veidiem un jauniešiem kā mediju auditoriju. Ar kontentanalīzes, intervijas un aptauju pētnieciskajām metodēm, tika noskaidrots, kāda ir pašvaldības komunikācijas stratēģija attiecībā uz jauniešiem un cik efektīvi tā šobrīd darbojas un izdarīti attiecīgie secinājumi un ieteikumi. The purpose of the Bachelor's paper "Communication of the Cesis City Council's public relations with the youth audience" is to find out and analyze the Cesis county municipality's public relations strategy towards the young audience and how effective it works. The work consists of theoretical, methodological and empirical part. The theoretical part of the research analyzes the literature on communication institutions, communication channels and their effectiveness, as well as on public relations, their elements and their manifestation in local governments, theories about the audience, its types and young people as a media audience are considered. Through analytical research, analysis of interviews and surveys, the municipal communication strategy for young people was clarified and how effective it is at the moment and the relevant conclusions and recommendations were made.