• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Studentu struktūrzināšanu formatīvā vērtēšana

Thumbnail
Открыть
298-63023-Anohina-Naumeca_Alla_aa10172.pdf (5.057Mb)
Автор
Anohina-Naumeca, Alla
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Rubene, Zanda
Rauhvargers, Andrejs
Maslo, Irina
Дата
2018
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Promocijas darbs ir izstrādāts augstskolu pedagoģijas apakšnozarē Latvijas Universitātes profesores Z.Rubenes vadībā no 2011. līdz 2018.gadam. Tā mērķis ir izpētīt uz sadarbību vērstu studentu pašnovērtēšanas un savstarpējās vērtēšanas metožu ietekmi uz studentu struktūrzināšanu kvalitāti un noteikt, vai studenti saskata lielāku personīgo ieguvumu no šādu metožu lietošanas struktūrzināšanu vērtēšanas un attīstības kontekstā. Darbā ir analizēti struktūrzināšanu teorētiskie pamati, ir apkopota teorija par jēdzienu kartēm kā pedagoģisko instrumentu minētā zināšanu tipa vērtēšanai un ir pētīta formatīvā vērtēšana kā līdzeklis struktūrzināšanu pastāvīgai attīstībai. Empīriskajā pētījumā ir īstenots eksperimentālais dizains, izmantojot vairākas metodes struktūrzināšanu vērtēšanai un mērot studentu struktūrzināšanu kvalitāti un personīgo ieguvumu.
 
The doctoral thesis is developed in the sub-field of higher education pedagogy in University of Latvia under the supervision of professor Z.Rubene from 2011 to 2018. Its objective is to study the influence of collaborative self- and peer-assessment methods on the quality of students’ structural knowledge (SK) and to identify if students consider the use of such methods more personal benefit bringing in the context of assessment and development of SK. The thesis analyses theoretical foundations of SK, summarizes the theory on concept mapping as a pedagogical instrument for assessment of SK and studies formative assessment as a tool for continuous development of SK. The empirical research is based on experimental design that uses several methods of assessment of SK and measures the quality of students’ SK and personal benefits.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38354
Collections
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD [1374]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV