Latvijas Universitātes studiju programmas "Skolotājs" izglītības produkta mārketinga stratēģijas izstrāde
Author
Gurejeva, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Baranova, Sanita
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma ir “Studiju programmas “Skolotājs” izglītības produkta mārketinga stratēģijas izstrāde”, kas ir saistīta ar izglītības produkta mārketinga stratēģijas izstrādi, analīzi un nākotnes pilnveidošanās iespējām. Darba mērķis ir izstrādāt teorijā un praksē pamatotus ieteikumus Latvijas Universitātes studiju programmas «Skolotājs» izglītības produkta mārketinga stratēģijas izstrādei. Maģistra darbs sastāv no trīm nodaļām, kuras sadalītas apakšnodaļās. Pirmajā nodaļā aprakstīti izglītības produkts un izglītības kvalitāte, otrajā aprakstīti izglītības produkta mārketinga stratēģijas teorētiskie aspekti, trešajā studiju programmas “Skolotājs” izglītības produkta mārketinga stratēģijas izstrādes process. Nobeigumā ir secinājumi un priekšlikumi, kā arī izmantotās literatūras un avotu saraksts. Pētījuma rezultātā, ņemot vērā studiju programmas ”Skolotājs” studiju procesa analīzi, autore ir izstrādājusi ieteikumus mārketinga stratēģijas izstrādei, kas ietver sevī vairākas mārketinga aktivitātes. Maģistra darbā izmantotā literatūra un avoti ir darbi un publikācijas par mārketingu un izglītības produktu, kā arī Latvijas Universitātes iekšējie reglamentējošie dokumenti. Maģistra darbs sastāv no 60 lpp, tajā ir 14 tabulas, 15attēli. Master’s work theme “Educational product of University of Latvia the study programm "Teacher" marketing strategy development” is related to the educational product marketing strategy development,analysis and future improvements possibilities. Works’ purpose is to work out theoretically and practically reasonable recommendations to the marketing strategy development for the study programm “Teacher” in the University of Latvia. In the first chapter educational product and educational quality are described, in the second chapter a theory of to the marketing strategy development is described, in the third chapter stategy process of the marketing strategy development for the study programm “Teacher” is described. In the end there are conclusions and proposals as well as the list of used literature and sources. In the result of this research, taking into consideration the studying process analysis of the study programm “Teacher” process, author developed suggestions for marketing strategy development that includes different marketing activities. Literature and sources that were used in Master’s work are publications about marketing and educational product as well as inside University of Latvia reglamented documents. The size of master’s work is 60 pages that includes 14 table, 15 figures.