Bērnu domāšanas attīstības iespējas, izmantojot origami 6-7 gadus veciem bērniem
Autor
Vizžačaja, Marija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Aizporiete, Ineta
Datum
2018Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Diplomdarba tēma: Bērnu domāšanas attīstības iespējas izmantojot origami 6-7 gadu veciem bērniem Darba mērķis: Teorētiski un praktiski izzināt 6-7 gadu veciem bērniem domāšanas attīstības iespējas izmantojot origami. Pētījuma metodes: literatūras avotu izpēte, novērošana, praktiski izmēģinājuma darbība, rezultātu analīze. Darbs ir 45 lpp. apjomā, kurš sastāv no trijām daļām. Pirmajā daļā veikta teorētiskas literatūras un avotu analīze par domāšanu un to attīstību. Otrajā daļā pētīta literatūra un avoti par origami 6-7 gadus vecu bērnu attīstībā. Trešajā daļā tiek veikts pedagoģiskais pētījums par bērnu domāšanas attīstības iespējas izmantojot origami 6-7 gadu veciem bērniem. Pedagoģiskajā petījumā autore veica petījumus rezultatus un atnāca pie secinājuma, ka 6 -7 gadus vecu bērnu domāšana tiek attīstīta, ja konstruktīvajā darbībā iekļauj origami. Darba ir izmantoti 6 attēli, 4 tabulas, 1 pielikums un 32 literatūras avoti. Pielikumi: 46 lpp. Dissertation theme: 6-7 years old children thinking abilities development using origami. Dissertation aim: Learn about 6-7 years old children thinking development in theory and practice using origami. Research: related literature sources studies, watching, practice and testing, results analyze. The work is 45 pages long and consists of three parts. First part consists of theoretical studies about thinking process and its development and source analyze. Second part studies literature sources about origami for 6-7 years old kids. Author of the Pedagogical Studies concluded that 6-7 years old children thinking is developing if origami is included in construction activities. There are used 6 images, 1 attachment and 32 sources of literature for the work.