Show simple item record

dc.contributor.advisorGaitniece-Putāne, Anda
dc.contributor.authorGrebzde, Ilmārs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:05:13Z
dc.date.available2018-06-30T01:05:13Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64186
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38455
dc.description.abstractPētījuma mērķis ir noskaidrot uztvertā stresa līmeņa un pašefektivitātes izjūtas atšķirības agresīvu un neagresīvu datorspēļu spēlētājiem. Pētījumā piedalījās 90 cilvēki, 45 no agresīvu datorspēļu kopienas un 45 no neagresīvu datorspēļu kopienas. Datorspēļu tips (agresīva vai neagresīva) tika noteikts pēc PEGI datorspēļu satura novērtēšanas sistēmas. Lai noskaidrotu uztvertā stresa līmeņa atšķirības, tikai izmantota 10 apgalvojumu Uztvertā Stresa Skala. Pašefektivitātes izjūtas noteikšanai datorspēļu spēlētājiem tika izmantota 10 apgalvojumu Datorspēļu Pašefektivitātes Izjūtas Skala. Iegūtie rezultāti norāda, ka uztvertā stresa līmenī un pašefektivitātes izjūtā agresīvu un neagresīvu datorspēļu spēlētājiem nav statistiski nozīmīgas atšķirības.
dc.description.abstractThe aim of this study is to find differences in perceived stress levels and self-efficacy feeling between aggressive and non-aggressive video game players. In total 90 people participated in this study, from which 45 are from aggressive video game communities and 45 are from non-aggressive video game communities. Video game type (aggressive or non-aggressive) was determined based on PEGI video game content rating system. To determine the differences in perceived stress levels, 10-item Perceived Stress Scale was used. For Self-Efficacy determination, 10-item Video-game Self-Efficacy scale was used. Results show that there are no statistically significant differences in perceived stress levels or self-efficacy feeling between aggressive and non-aggressive video game players.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPsiholoģija
dc.subjectuztvertais stress
dc.subjectagresīvas datorspēles
dc.subjectneagresīvas datorspēles
dc.subjectpašefektivitātes izjūta
dc.titleUztvertā stresa līmeņa un pašefektivitātes izjūtas atšķirības agresīvu un neagresīvu datorspēļu spēlētājiem
dc.title.alternativePerceived stress level and self-efficacy feeling differences for aggressive and non-aggresive video game players
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record