Multispēlētāju un individuālo spēļu dalībnieku afekta atšķirības
Автор
Petrovs, Ivans
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vanags, Edmunds
Дата
2018Metadata
Показать полную информациюАннотации
Pētījuma mērķis bija noskaidrot, vai multispēlētāju grupas dalībniekiem pozitīvā afekta rādītāji būs augstāki, bet negatīvā afekta rādītāji zemāki nekā individuālā režīma spēļu dalībniekiem. Šī pētījuma ietvaros tika pārbaudīti līdzīgu pētījuma rezultāti. Afekta novērtējumam tika izvēlēta I-PANAS-SF aptauja, kas novērtē indivīdu afektīvos stāvokļus gan interperosnālā, gan intrapersonālā līmenī. Pētījuma izlasi pārstāvēja nejauši izvēlēti 86 respondenti, vecumā no 18 līdz 28 gadu vecumam. Izvirzītā hipotēze apstiprinājās daļēji, jo galvenajās skalās, kas ir pozitīvais un negatīvais afekts, nebija statistiski nozīmīgas atšķirības. Savukārt ieinteresētības un aktivitātes skalās tika pamanītas statistiski nozīmīgi atšķiras starp grupām, kā arī kautrīguma skalas rezultāti tuvojās statistiskai nozīmībai un atrodas tendenču līmenī. The aim of the study was to find out whether the players in the multiplayer group had a higher positive affect score, compared to a negative affect score lower, which should be lower in individual game players. The results of a similar study were tested in this study. An I-PANAS-SF survey was used to evaluate affect in individuals, both interpersonally and in personally. The sample was comprised of randomly selected 86 respondents aged 18 to 28 years. The hypothesis put forward was partly confirmed, because in the main scales, which are positive and negative affect, there were no statistically significant differences. But interest and activity scales, statistically significantly differed between groups, and the results of the shyness scale came close to the statistical significance and are at the trend level.