Starppriekšmetu saiknes realizācija fizikas un informātikas stundās 10.klasē
Author
Neilande, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Sorokins, Aleksandrs
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Jau kopš 2014. gada autore izmanto starppriekšmetu saikni informātikas stundās, apvienojot informātikas un fizikas mācību priekšmetus, vidusskolēnu, it īpaši 10. klases skolēnu, motivēšanai. Skolotāju maģistra pieredzes darba ietvaros tika veikts pētījums 2018. gada pavasarī. Pētījumā izmantotā metode ir darbības pētījums. Pētījuma mērķis bija noskaidrot, vai starppriekšmetu saiknes izmantošana fizikā un informātikā uzlabos 10. klases skolēnu pamata kompetences (digitālo, saziņas, sadarb ̄ıbas un dabaszinātņu). Pētījuma laikā autore novēroja, ka skolēnu pamata kompetenču līmenis tika uzlabots, kā arī paši skolēni ievēroja un novēroja to. Autores darba rezultāti, tai skaitā šajā darbā aprakstītais pētījums, var tikt atrasts un apskatīts autores izveidotajā mājas lapā (https://sites.google.com/site/mtpeneilande/). In order to motivate high school students, especially form 10 students, to learn informatics, the author started to use cross-curricular approach connecting physics and informatics. The author uses this approach since 2014. The Teacher – Master’s Paper research was conducted in the spring of 2018. The research method was action research and the research aim was to explore whether cross-curricular approach will affect the form 10 students’ key competences (digital, communication, collaboration and natural science). During the research the author found out that students improved their key competences while fulfilling the prepared tasks. Students by themselves saw the progress as well as it could be observed by teacher. The results of the author’s work, including results from this research, can be observed in the author’s web page ( https://sites.google.com/site/mtpeneilande/).