• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sešgadīgu bērnu radošuma sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā

Thumbnail
Открыть
299-64996-Plume_Anete_ap14153.pdf (1.172Mb)
Автор
Plūme, Anete
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalēja-Gasparoviča, Daiga
Дата
2018
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba nosaukums ir “Sešgadīgu bērnu radošuma sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā” darbs sastāv no ievada, 3 nodaļām, 6 apakšnodaļām, kas apkopotas .. lappusēs. Darbā ievietoti 9 attēli, 7 tabulas, 30 literatūras avoti. Pētījuma mērķis ir teorētiski un praktiski analizēt un pārbaudīt kā ar vizuālās mākslas palīdzību sekmējams sešgadīgu bērnu radošums. Pētījuma priekšmets ir sešgadīgu bērnu radošums. Pamatojoties uz teorētiskajām atziņām un empīriskajām pētījuma metodēm tika pētīta sešgadīgu bērnu radošuma sekmēšana vizuālās mākslas nodarbības pirmsskolā. Teorētiskajā daļā tika analizēts radošuma jēdziena skaidrojums, tika pētītas sešgadīgu bērnu attīstības likumsakarības, tika pētīts vizuālās mākslas jēdziens un to mācību saturs, kā arī bērna radošuma sekmējoša pedagoģiskā darbība. Empīriskajā daļā tika veikts pētījums par to, kā veicināt bērniem radošumu, un kā noskaidrot, kurš bērns ir radošs un kurš nē. Pamatojoties uz pētījuma sākumā un beigās veikto analīzi var secināt, ka sešgadīgu bērnu radošuma sekmēšanu pirmsskolā noteikti var panākt ar oriģinalitāti un individualitātes respektēšanu.  
 
The Bachelor’s work is titled “Promoting the creativity of children in visual arts in pre-school”. Work consists of 3 chapters, 6 sub-chapters, collected .. pages. Work includes .. pictures, .. tables, .. sources of literature. The study aims at theoretical and practical analysis and testing of the creativity of six-year-old children in visual arts. The study object is the creativity of six-year-old children. Based on theoretical knowledge and epirical study methods, the promotion of the crativity of six-year-old children in the pre-school of visual arts was studied in the pre-school. The concept of the theoretical part was to analyse, concept of creativity, the development patterns of six-year-old children, the concept of visual art and their teaching content and the child teaching creativity. The empirical part carried out a study on how to promote children creativity and how to find out which child was creative and who was not. Based on the analysis carried out at the beggining and at the end of the study, it can be concluded that the promotion of the creativity of six-year-old children in preschool can certainly be achieved with originality and respect for individuality.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38496
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV