Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Zanda
dc.contributor.authorMišņekova, Alise
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:05:34Z
dc.date.available2018-06-30T01:05:34Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65018
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38499
dc.description.abstractSpēja strādāt komandā ir augsti pieprasīta no darbiniekiem šodienas darba tirgū. Tas nozīmē, ka pusaudžiem ir svarīgi mācīties šīs iemaņas. Šī diplomdarba mērķis bija noskaidrot, kā ar paplašinātās realitātēs mobilām aplikācijām var palīdzēt uzlabot komandas darba prasmes. Lai sasniegtu mērķi, tika izpētīta zinātniskā literatūra par komandas lomām un prasmēm, kā arī paplašinātās realitātes pielietojumiem. Tika veikts atsevisķa gadījuma pētījums, kura gaitā tika noskaidrots skolēnu viedoklis par komandas darbu un paplašināto realitāti, kā arī viņu komandas darba prasmju pašvērtējums. Dati tika iegūti ar aptauju, un tie atklāj, ka skolēniem ir pozitīva attieksme pret paplašinātās realitātes lietotņu izmantošanu, kā arī viņu pašvērtējuma paaugstināšanos. Nobeigumā, autors uzskata, ka skolēnu prasmes varētu tikt pilnveidotas arī turpmāk praktiskajā darbībā.
dc.description.abstractThe ability to work in a team is highly required from employees in today’s job market, making it essential for teenagers to train the said skills. Augmented reality is one of the most rapidly developing areas of information technologies, which makes it very perspective. The aim of the Diploma Paper is to examine how the use of augmented reality mobile applications can help improve teamwork skills. To reach the goal, a case study was carried out, including a survey of students’ opinions on teamwork and augmented reality applications, as well as their teamwork skill self-evaluation. The gathered data show that students express positive attitudes towards the use of AR applications; along with that an increase in teamwork skill evaluation was noted. In conclusion, it is suggested that augmented reality mobile applications can be used to improve teenagers’ teamwork skills in secondary school English lessons.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectIKT
dc.subjectkomandas darbs
dc.subjectpaplašinātā realitāte
dc.subjectpusaudži
dc.subjectmobilās aplikācijas
dc.titlePaplašinātās realitātes mobilās lietotnes pusaudžu komandas darba prasmju uzlabošanai angļu valodas stundās
dc.title.alternativeAugmented Reality Mobile Applications to Improve Teenagers’ Teamwork Skills in English Lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record