5. klases skolēnu iekļaušanās grupu darbā dzimtās valodas stundā
Autor
Zorina, Sofja
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Nīmante, Dita
Datum
2018Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Dimplomdarba tēma: 5. klases skolēnu iekļaušanās grupu darbā dzimtās valodas stundā. Dimplodarba mērķis ir izpētīt pedagoģiskos līdzekļus bērnu iekļaušanās veicināšanai grupu darbā dzimtas valodas stundas. Diplomdarbs sastāv no trīs daļām: teorētiskās, empīriskās dāļas un sešiem pielikumiem un literatūras saraksta. Dimplomdarbā tiek apskatīts bērnu iekļaušanās grupu darbā. Tik apskatīta skola x, 74 5. klases skolēni. Pētījuma metodes: 1.Teorētiskas metodes: literatūras un avotu analīze; 2.Empīriskās metodes: datu ieguvē – visparēja noverošana, datu analīze. Teorētiskajā daļa tiek apkopota literatūra par grupu darbu un iekļaušanu (mikro līmenī) klasē. Diplomdarbā praktiskajā daļā tiek pētīts skolēnu iekļaušanās grupu darbā dzimtā valodas stundā no skolotāja skatījumā. The title of the Master’s work: Inclusion of 5th grade pupils in group work in the native language lesson. The aim of the Master’s work: explore pedagogical ways for promoting children inclusion in group work in native language lessons. Diploma paper consists of three parts, theorethical, empirical, six attachments and final list of literature. Master’s paper is about children integration in school groups. Based on the school x, 74 childrens from 5th grades. Research methodology: 1.Theoretical methods: literature and sources analysis; 2.Empirical methods: data collection – data analysis. The theoretical part of diploma paper examines children inclusion in group work in their native language lessons from teacher viewpoint.