• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

2D platformu spēļu dizains

Thumbnail
Открыть
299-65444-Gravelsina_Elina_eo12022.pdf (3.477Mb)
Автор
Grāvelsiņa, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Dzilna, Agris
Дата
2018
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Neskatoties uz neierobežotajām video spēļu izveides iespējām, aizvien vēl spēļu pasaulē ir pieprasītas 2D spēles, kas variē no vienkārša abstrakta līdz smalki izstrādātam multfilmu grafiskajam stilam. Diplomdarba „2D platformu spēļu dizains” mērķis - izveidot jaunu 2D platformu spēles konceptu ar oriģināliem spēles tēliem un stāstu. Pētāmā problēma – nepietiekama informācija par 2D platformu spēļu daudzveidību un grafiskā dizaina iezīmēm. Darba teorētiskajā daļā tiek pētīta literatūra un avoti par videospēļu dizaina attīstību un raksturīgākajiem elementiem. Empīriskajā daļā, izmantojot kontentanalīzi, tiek pētīts spēļu grafiskais stils saistībā ar spēles novērtējumu lielākajā interneta videospēļu veikalā “Steam”. Rezultātā noskaidrots, kādas korelācijas pastāv starp spēļu grafisko dizainu, žanru, cenu un citiem parametriem. Radošajā daļā ietverta 2D platformas spēles dizaina izveides attīstība un spēles reprezentējošā video rullīša sižeta izklāsts.
 
Regardless of the unlimited video game development possibilities there are still demand for 2D games, ranging from simple abstract style to detailed cartoon graphic design. The aim of diploma thesis „2d platform game design” is to create a new 2D platform game concept with original characters and story. Insufficient information on the variety of 2D platform games and graphic design features is the main issue in this research. The theoretical part of the paper examines the literature and sources about the development of video game design and the characteristic elements. By using the content analysis in the biggest internet game shop “Steam” - in the empirical part it is established what correlations stand between game graphic design, genre, price and other indicators. The creative part includes the development of the 2D platform game design, development and the animation representing the game.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38523
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV