Show simple item record

dc.contributor.advisorDzilna, Agris
dc.contributor.authorGrāvelsiņa, Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:05:43Z
dc.date.available2018-06-30T01:05:43Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65444
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38523
dc.description.abstractNeskatoties uz neierobežotajām video spēļu izveides iespējām, aizvien vēl spēļu pasaulē ir pieprasītas 2D spēles, kas variē no vienkārša abstrakta līdz smalki izstrādātam multfilmu grafiskajam stilam. Diplomdarba „2D platformu spēļu dizains” mērķis - izveidot jaunu 2D platformu spēles konceptu ar oriģināliem spēles tēliem un stāstu. Pētāmā problēma – nepietiekama informācija par 2D platformu spēļu daudzveidību un grafiskā dizaina iezīmēm. Darba teorētiskajā daļā tiek pētīta literatūra un avoti par videospēļu dizaina attīstību un raksturīgākajiem elementiem. Empīriskajā daļā, izmantojot kontentanalīzi, tiek pētīts spēļu grafiskais stils saistībā ar spēles novērtējumu lielākajā interneta videospēļu veikalā “Steam”. Rezultātā noskaidrots, kādas korelācijas pastāv starp spēļu grafisko dizainu, žanru, cenu un citiem parametriem. Radošajā daļā ietverta 2D platformas spēles dizaina izveides attīstība un spēles reprezentējošā video rullīša sižeta izklāsts.
dc.description.abstractRegardless of the unlimited video game development possibilities there are still demand for 2D games, ranging from simple abstract style to detailed cartoon graphic design. The aim of diploma thesis „2d platform game design” is to create a new 2D platform game concept with original characters and story. Insufficient information on the variety of 2D platform games and graphic design features is the main issue in this research. The theoretical part of the paper examines the literature and sources about the development of video game design and the characteristic elements. By using the content analysis in the biggest internet game shop “Steam” - in the empirical part it is established what correlations stand between game graphic design, genre, price and other indicators. The creative part includes the development of the 2D platform game design, development and the animation representing the game.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subject2D
dc.subjectvideospēle
dc.subjectplatformu spēles
dc.subjectdizains
dc.subjectstils
dc.title2D platformu spēļu dizains
dc.title.alternative2D platform game design
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record