Skolēnu intereses veicināšana bioloģijas mācību stundu aktualizācijas fāzē
Author
Krastiņa, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Birziņa, Rita
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Skolēnu intereses veicināšana bioloģijas mācību stundu aktualizācijas fāzē. Santa Krastiņa, darba vadītājs Vad. pētn. Dr. paed. Rita Birziņa. Bakalaura darbs, 51. lpp., 19 literatūras avoti, 16 pielikumi, 29 attēli, 1 tabula. Latviešu valodā. Darba mērķis ir noskaidrot, kā dažādu mācību metožu izmantošana veicina skolēnu interesi un pilnveido viņu zināšanas bioloģijas mācību stundās aktualizācijas fāzē. Veikta zinātniskās literatūras izpēte par stundas struktūru, mācību motivāciju un mācību metodēm. Empīriskajā pētījumā izstrādātas un aprobētas mācību stundas, izmantojot dažādas mācību metodes aktualizācijas fāzē. Izveidota aptauja skolotājiem un anketas skolēniem. Noskaidrots, ka mācību metožu izvēle aktualizācijas fāzē pozitīvi ietekmē skolēnu mācību satura apguvi bioloģijas priekšmetā. Development of student’s interests in biology lessons by engagement phase. Manager of the job Leading Researcher, Dr. paed, Rita Birziņa. Bachelor thesis, p. 51., 19 literature references, 16 appendices, 29 figures, 1 table. In Latvian language. The aim of the thesis is to find out how different learning methods develop students interest in lessons of biology by engagement phase. Thesis summarizes the information of the applied literature about lessons structure, motivation and learning methods. Using different learning method’s in an empirical research was developed and approbated lessons. Created questionnaires for students and also teachers. Results, that different learning method’s choice using engagement phase develops students learning content in the subject of biology.