• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Ķīmijas fakultātes studentu noslēguma darbi / Faculty of Chemistry - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Skolēnu intereses veicināšana bioloģijas mācību stundu aktualizācijas fāzē

Thumbnail
Открыть
300-64406-Krastina_Santa_sk14094.pdf (2.304Mb)
Автор
Krastiņa, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Birziņa, Rita
Дата
2018
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Skolēnu intereses veicināšana bioloģijas mācību stundu aktualizācijas fāzē. Santa Krastiņa, darba vadītājs Vad. pētn. Dr. paed. Rita Birziņa. Bakalaura darbs, 51. lpp., 19 literatūras avoti, 16 pielikumi, 29 attēli, 1 tabula. Latviešu valodā. Darba mērķis ir noskaidrot, kā dažādu mācību metožu izmantošana veicina skolēnu interesi un pilnveido viņu zināšanas bioloģijas mācību stundās aktualizācijas fāzē. Veikta zinātniskās literatūras izpēte par stundas struktūru, mācību motivāciju un mācību metodēm. Empīriskajā pētījumā izstrādātas un aprobētas mācību stundas, izmantojot dažādas mācību metodes aktualizācijas fāzē. Izveidota aptauja skolotājiem un anketas skolēniem. Noskaidrots, ka mācību metožu izvēle aktualizācijas fāzē pozitīvi ietekmē skolēnu mācību satura apguvi bioloģijas priekšmetā.
 
Development of student’s interests in biology lessons by engagement phase. Manager of the job Leading Researcher, Dr. paed, Rita Birziņa. Bachelor thesis, p. 51., 19 literature references, 16 appendices, 29 figures, 1 table. In Latvian language. The aim of the thesis is to find out how different learning methods develop students interest in lessons of biology by engagement phase. Thesis summarizes the information of the applied literature about lessons structure, motivation and learning methods. Using different learning method’s in an empirical research was developed and approbated lessons. Created questionnaires for students and also teachers. Results, that different learning method’s choice using engagement phase develops students learning content in the subject of biology.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38565
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ĶF) / Bachelor's and Master's theses [1583]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV