Show simple item record

dc.contributor.advisorKarnups, Viesturs Pauls
dc.contributor.authorAkromov, Akmalbek
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:07:40Z
dc.date.available2018-06-30T01:07:40Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other63334
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38743
dc.description.abstractŠī maģistra darba galvenā tēma ir ieejas režīma izvēle veiksmīgai uzņēmējdarbībai Krievijas tirgos, koncentrējoties uz Starbucks kafijas uzņēmumu. Problēmas izklāsts ir šāds: Kādi ir galvenie faktori, kas ietekmē Starbucks pieejas izvēli Uzbekistānas tirgū? Kāda starptautiskās mārketinga stratēģija novedīs pie vispiemērotākās Starbucks ieviešanas Uzbekistānā? Viens no galvenajiem secinājumiem šajā tēmā ir noskaidrot, vai Uzbekistānas tirgus ir labvēlīgs Starbucks vai nē. Šajā darbā abas metodes tiek izmantotas kvalitatīvi un kvantitatīvi. Tomēr šīm izmeklēšanām galvenokārt izmantos kvalitatīvu, jo galvenā tēma ir identificēta mārketinga ziņā.
dc.description.abstractThe main topic for this master thesis is the choice of entry mode for successful business in Uzbek market and analysis of the Uzbek market itself, with a focus on Starbucks coffee company. The problem statement of the thesis is as follows: What are the main factors affecting the choice of entry mode for Starbucks in the Uzbek market? What international marketing strategy will lead to the best suited introduction of Starbucks in Uzbekistan? One of the main findings of this topic is to identify whether Uzbek market is favourable for Starbucks or not. In this thesis there are used both methods qualitative and quantative. However the mainly qualitative will be used for this investigations as the main topic is identify in terms of marketing.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectUzbekistan
dc.subjectStarbucks
dc.subjectStrategy
dc.subjectPrice
dc.subjectProduct
dc.titleStarbuksa stratēģiskie lēmumi Uzbekistānā
dc.title.alternativeThe strategic decision of Starbucks entering to Uzbekistan
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record