Dokumentu digitalizācijas ārpakalpojuma ieviešana nekustamā īpašuma pārvaldīšanas uzņēmumā
Автор
Ozoliņa, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Rozīte, Kristīne
Дата
2018Metadata
Показать полную информациюАннотации
Dokumentu digitalizācijai pastāv vairākas priekšrocības, no kurām galvenās ir darba ražīguma palielināšanās un resursu ietaupījums. Tomēr dokumentu digitalizācija var būt laikietilpīga un sarežģīta, ja uzņēmumam ir liels dokumentu apjoms. Tāpēc uzņēmumi ar vien biežāk izvēlas dokumentu digitalizāciju nodot ārpakalpojuma uzņēmumam. Diplomdarba mērķis ir novērtēt dokumentu digitalizācijas ārpakalpojuma ieviešanas nepieciešamību un iespējamību uzņēmumā SIA “Rīgas namu pārvaldnieks”, kā arī veikt šāda ārpakalpojuma ekonomisko novērtējumu. Pētījuma gaitā tika pētīts SIA “Rīgas namu pārvaldnieks” esošais dokumentu pārvaldības process un tā trūkumi. Balstoties uz pētījumā iegūto informāciju, tiek sniegts priekšlikums ieviest dokumentu digitalizācijas ārpakalpojumu un novērtētas šāda ārpakalpojuma ieviešanas izmaksas. There are several advantages of document digitization, from which the most important are increased productivity and resource savings. However, the digitization of documents can be time consuming and complex if the company has a large amount of documents. Companies therefore prefer to transfer the digitization of documents to the outsourcing company. The aim of the diploma is to assess the need and feasibility of document digitization outsourcing implementation in company “Rīgas namu pārvaldnieks” Ltd., as well as carry out economic assessment of such outsourcing. During the research, the existing document management process and its shortcomings in “Rīgas namu pārvaldnieks” Ltd. were studied. Based on the information obtained in the research, it is proposed to introduce the document digitization outsourcing and assessed the cost of such outsourcing.