Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorJēgere, Sarmīte
dc.contributor.authorRezčikova, Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:07:54Z
dc.date.available2018-06-30T01:07:54Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other63672
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38779
dc.description.abstractDarba autore ir Kristīne Rezčikova, darba temats ir Mārketinga pasākumi un to pilnveidošanas iespējas zvērinātu advokātu birojā Supremia. Darba mērķis ir mārketinga plāna izstrāde zvērinātu advokātu birojam Supremia darbības uzlabošanas nolūkā. Darbā tiek pielietota pētījuma kvalitatīvā un kvantitatīvā metode. Galvenās teorētiskās atziņas balstās uz tādiem autoriem kā B. Davis, F. Kotlers (P. Kotler), Č. Lembs (C. Lamb), R. Māstersons (R. Masterson) un V. Praude. Darbs sastāv no 78 lapas pusēm, 16 attēliem un 7 tabulām, 46 informācijas avotiem un 6 pielikumiem. Darbam ir 3 nodaļas. Darba 1. nodaļa atspoguļo ar mārketinga plānu un mārketinga pasākumiem saistītus aspektus, kā arī tendences. Darba 2. nodaļa atspoguļo nozares situāciju. Darba 3. nodaļa atspoguļo pētījumu par juridisko pakalpojumu patērētāju paradumiem, mārketinga speciālistu viedokli, situācijas analīzi kā arī piedāvāto mārketinga plānu zvērinātu advokātu birojam Supremia. Veicot pētījumu, darba autore secina, ka mārketinga pasākumu īstenošanai ir ietekme uz zvērinātu advokātu biroju darbību. Zvērinātu advokātu biros Supremia atrodas attīstības stadijā, pētījuma gaitā izstrādātā mārketinga plāna taktika ir vērsta uz pakalpojumu veicināšanu (mārketinga komunikāciju) un zīmola atpazīstamības veicināšanu. Atslēgvārdi: mārketings, mārketinga pasākumi, mārketinga plāns, mārketinga mikss, zvērinātu advokātu biroju mārketings, patērētāju uzvedība.
dc.description.abstractAuthor of the master thesis is Kristīne Rezčikova. The subject of the master thesis is Marketing activities and their improvement possibilities in the law firm Supremia. The aim of the master thesis is to develop a marketing plan for the law firm Supremia to improve its performance. In this master thesis, both qualitative and quantitative research methods have been used. The main theoretical conclusions are based on such authors as B. Davis, P. Kotler, C. Lamb, R. Masterson and V. Praude. The master thesis consists of 78 pages including 16 images and 7 tables, 46 sources of information and 6 attachments. This master thesis consists of 3 main chapters. Chapter 1 reflects aspects related to the marketing plan and marketing activities as well as trends. Chapter 2 reflects the situation in particular field. Chapter 3 reflects a research on legal services consumer behavior, the views of marketing specialists, the analysis of the situation in the field, and the proposed marketing plan for the law firm Supremia. In the research, the author concludes that the implementation of marketing activities has an impact on the operations in law firms. The law firm Supremia is in stage of development, the marketing tactics developed during the research are focused on promotion (marketing communications) and brand awareness. Keywords: marketing, marketing activities, marketing plan, marketing mix, law firms marketing, consumer behavior.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIzglītības vadība
dc.subjectMārketings
dc.subjectMārketinga pasākumi
dc.subjectMārketinga plāns
dc.subjectMārketinga mikss
dc.subjectZvērinātu advokātu biroju mārketings
dc.titleMārketinga pasākumi un to pilnveidošanas iespējas zvērinātu advokātu birojā "Supremia"
dc.title.alternativeMarketing activities and their improvement possibilities in the law firm Supremia
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию