Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorVagele, Kristīne Kitija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:07:55Z
dc.date.available2018-06-30T01:07:55Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other63701
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38784
dc.description.abstractMūsdienās lielās konkurences apstākļos patērētājs ir viens no galvenajiem, kas nosaka uzņēmuma veiksmi vai neveiksmi. Viņa izvēli nosaka vairāki faktori. Lai pēc iespējas efektīvāk varētu darboties jebkurš uzņēmums un, tam nepieciešams veikt kvalitatīvu patērētāju rīcības izpēti. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijā iegūto informāciju par pircēju rīcību ietekmējošajiem faktoriem un veiktās aptaujas rezultātiem, izanalizēt kuri faktori visvairāk ietekmē cilvēku izvēli, kādu kafejnīcu apmeklēt, un sniegt priekšlikumus kafejnīcu īpašniekiem un jaunajiem uzņēmējiem veiksmīgākām kafejnīcas mārketinga aktualitātēm. Darba laikā tika veikta aptauja, lai noskaidrotu kādi faktori ietekmē pircēju rīcību kafejnīcu izvēlē. Bakalaura darbs sastāv no 64 lapām, 21 attēla, 5 tabulām un 1 pielikuma.
dc.description.abstractNowadays in the conditions of competition, consumer is one of the main part, who determines the company's success or failure. His choice is determined by many factors. To be as effective as possible, every company must to do qualitative research of consumer behaviour. The aim of bachelor thesis is to analyze which factors mostly affect the people’s choice, which cafe to attend, and to make recommendations to cafe owners and young entrepreneurs for more successful cafe marketing activities, based on theory about factors affecting consumer behaviour and the results of survey During the work the surwey was conducted to find out which factors affect consumer behaviour choosing cafe. Bachelor thesis consist of 64 pages, 21 picture, 5 tables and 1 application.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectpircēju rīcība
dc.subjectpircēju rīcību ietekmējošie faktori
dc.subjectmārketinga komunikācijas
dc.subjectkafejnīcas
dc.titlePircēju rīcību ietekmējošie faktori kafejnīcu izvēlē.
dc.title.alternativeFactors affecting consumer behavior choosing cafe.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record