• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Grāmatveža loma un apmierinātība ar darbu finanšu pakalpojumu centros Latvijā

Thumbnail
Öffnen
303-63790-Minikovica_Aija_af10001.pdf (2.077Mb)
Autor
Minikoviča, Aija
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Millere, Inta
Datum
2018
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Maģistra darba mērķis ir novērtēt grāmatveža lomu un apmierinātību ar darbu finanšu pakalpojumu centros Latvijā, un sniegt priekšlikumus apmierinātības ar darbu paaugstināšanai. Darba teorētiskās daļas raksturo finanšu pakalpojumu centrus, skaidro lomas jēdzienu, kā arī definē apmierinātības ar darbu kritērijus. Darba empīriskās daļas ietvaros tiek noskaidrota grāmatveža loma un apmierinātība ar darbu finanšu pakalpojumu centros Latvijā, kā arī tiek izzināts ekspertu viedoklis par apmierinātības ar darbu paaugstināšanas iespējām. Darbs izskaidro grāmatveža lomas specifiku finanšu pakalpojumu centros Latvijā un sniedz ieteikumus grāmatvežu apmierinātības ar darbu paaugstināšanai. Atslēgas vārdi: finanšu pakalpojumu centrs, grāmatvedis, grāmatveža loma, apmierinātība ar darbu.
 
The main objective of the master thesis is to evaluate accountant’s role and satisfaction with the job within financial shared service centers in Latvia, and to make proposals for the increase of job satisfaction. Theoritical parts of this study describes the centers, explains definition of role, also job satisfaction criteria are defined. Within the empirical part information about accountant’s role and job satisfaction in the centers in Latvia was gathered, also experts’ opinions about possibilities of job satisfaction increase were clarified. The thesis explains specifics of accountant’s role within the centers in Latvia and gives advices for job satisfaction increase. Key words: financial shared service centers, accountant, accountant’s role, job satisfaction.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38804
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (ESZF) / Bachelor's and Master's theses [9369]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV