Show simple item record

dc.contributor.advisorDunska, Margarita
dc.contributor.authorČižika, Inga Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:08:08Z
dc.date.available2018-06-30T01:08:08Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other63877
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38815
dc.description.abstractMūsdienās audita pakalpojumi Latvijas tirgū attīstās straujiem soļiem. Audita pakalpojumu kvalitātes uzlabošanas nolūkos, tiek veikti daudz dažādi regulējumi, kas ietekmē ne tikai pakalpojuma sniedzējus, bet arī patērētājus. Bakalaura darba tēma ir aktuāla, jo audita nozare Latvijā ir salīdzinoša jauna un Latvijas ekonomikā ieņem aizvien lielāku nozīmi, kā arī Latvijā nav veikti daudz pētījumu, kas atspoguļotu audita tirgus stāvokli valstī, kā arī neseno likuma grozījumu un Lielā četrinieka koncentrācijas līmeni tirgū. Bakalaura darbs sniedz analīzi par audita pakalpojumu tirgus stāvokli Latvijā, audita jēdziena būtību, pakalpojuma nepieciešamību, regulējošo aktu un kontroles institūciju aprakstu, kā arī audita pakalpojumu sniedzēju novērtējumu pēc koncentrācijas indeksu aprēķina, darba autores piedāvātās 50 punktu metodes un galvenajiem finanšu rādītājiem. Lursoft datu bāzē pieejamie gada pārskati sniedz informāciju, kas nepieciešama pētījuma veikšanai, tādēļ pētījuma daļa tiek pilnībā balstīta uz informāciju par uzņēmumiem no to iesniegtajiem gadu pārskatiem.
dc.description.abstractNowadays, audit services in the Latvian market are developing very fast. In order to improve the quality of the auditing service, there are many different regulations that affect not only the service providers but also the consumers. The topic of the Bachelor paper is topical, as the audit industry in Latvia is comparatively new and is becoming increasingly more important in Latvian economy, and there have not been carried out many researches in Latvia that reflect the state of the audit market in the country, as well as the effect of the recent changes to the law and the level of influence that the Big Four has on the audit market. The Bachelor's paper provides an analysis of the market situation of audit services in Latvia, the nature of the audit concept, the need for service, a description of regulatory acts and the control bodies, and the assessment of audit service providers after the concentration index calculation, the 50-point method and key financial indicators proposed by the author. The annual reports available in the Lursoft database provide the information necessary for the study, so the research part of the study is fully based on information from the annual reports submitted by audit companies.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectaudita pakalpojumu sniedzēji
dc.subjectaudita būtība/nepieciešamība
dc.subjectregulējošie akti
dc.subjectkoncentrācijas indekss
dc.subjectfinanšu rādītāji
dc.titleAudita pakalpojumu tirgus stāvoklis Latvijā.
dc.title.alternativeAudit service market situation in Latvia.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record