• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Partizānu mārketinga izmantošanas iespējas jaunu uzņēmumu mārketinga komunikācijā B2C tirgū.

Thumbnail
Öffnen
303-64052-Reihmanis_Roberts_rr11059.pdf (3.104Mb)
Autor
Reihmanis, Roberts
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Dimante, Džineta
Datum
2018
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Šī maģistra darba mērķis ir novērtēt partizānu mārketinga izmantošanas iespējas jaunu komersantu mārketinga komunikācijā B2C tirgū. Pieaugot informācijas pieejamībai globālajā tīmeklī, uzņēmumiem jāveic arvien lielākas pūles, lai jēgpilni uzrunātu patērētāju auditoriju un izceltos starp saviem konkurentiem. Galvenie autora secinājumi ir, ka mūsdienu tehnoloģiju attīstības laikā, partizānu mārketings ieņem arvien lielāku lomu uzņēmumu mārketinga komunikācijā. Partizānu mārketinga zemās izmaksas un plašās auditorijas aptveršanas iespējas uzņēmumiem paver jaunas iespējas mārketinga jomā. Maģistra darbu veido ievads, trīs nodaļas, secinājumi un priekšlikumi, kā arī izmantoto literatūras avotu saraksts un pielikumi.
 
This Master’s thesis aim is to evaluate the usage opportunities of guerilla marketing in new companies’ marketing communication in B2C market. In the information era, companies need to devote more resources than ever to meaningfully address their customer target audience and stand out among competitors. Authors main conclusions are that in the current technology era guerilla marketing is taking a more important role in the marketing communication. The low implementation costs and high potential for addressing the target audience, offers vast opportunities for new companies. This Master’s thesis consists of introduction, three sections, conclusions and recommendations as well as the list of literature sources used and annexes.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38824
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV