Mārketinga kompleksa elementu analīze un pilnveidošanas iespējas viesu namā "Stellas".
Autor
Zvaigzne, Paula Marija
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Datum
2018Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Lai viesu nams veiksmīgi darbotos un atbilstu klientu prasībām, ir nepieciešams regulāri izvērtēt mārketinga kompleksa elementus un nepieciešamības gadījumā veikt to pilnveidi. Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskām atziņām par mārketinga kompleksu, interviju ar viesu nama vadību un Latvijas iedzīvotāju aptaujas rezultātiem, novērtēt viesu nama “Stellas” mārketinga kompleksa elementus, atklāt nepilnības un izstrādāt priekšlikumus mārketinga kompleksa elementu pilnveidošanai viesu namā “Stellas”. Pētījuma rezultātā tika noskaidrotas Latvijas iedzīvotāju prasības pret viesu nama pakalpojumiem, izdarīti secinājumi un izteikti priekšlikumi viesu nama “Stellas” mārketinga kompleksa elementu pilnveidei. Darba apjoms ir 99 lpp., tajā ir 34 attēli, 6 tabulas un 8 pielikumi. For a guest house to operate successfully and adhere to the client requirements, it is vital to assess each of the elements of the marketing mix on a regular basis and make improvements when necessary. The aim of this work is to identify weaknesses and build recommendations to improve the elements of the marketing mix of guest house “Stellas” based on the theoretical assumptions of the elements, insights from interview with the guest house management and survey results of Latvian residents. As a result of the study, guest house service requirements of Latvian residents were identified, conclusions drawn and recommendations put forward for the improvement of the marketing mix elements of guest house “Stellas”. The volume of the thesis is 99 pages, it contains 34 pictures, 6 tables and 8 attachments.