Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīne
dc.contributor.authorKhudaykulova, Negina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:08:23Z
dc.date.available2018-06-30T01:08:23Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64661
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38854
dc.description.abstractPārbaudes pamatojums izriet no pētnieku argumentiem, ka efektīva un efektīva uzņēmējdarbības stratēģija ir būtisks instruments, ko organizācijas izmanto, lai novirzītu uzņēmējdarbību no arvien mainīgās uzņēmējdarbības vides un reģistrētu pastāvīgu uzlabotu veiktspēju. No šīs pieejas tiek piedāvāts konceptuālais satvars uzņēmējdarbības vides un hiperkonkurētspējas attiecināšanai uz uzņēmumu izmantotajām stratēģijām, kāda ietekme tas ir uz stratēģisko plānošanu. Promocijas darba mērķis ir analizēt hiperkonkurences vides spiediena stratēģiskās plānošanas darbību un atrast problēmas, kas varētu rasties nākotnē. Lai atrastu atbildi uz galveno darba tēmu: analizēt stratēģiskās plānošanas rīcību hiperkonkurences vidē un atrast problēmas, kas varētu rasties nākotnē, tika strukturēta divpakāpju analīze.
dc.description.abstractThe grounds for the examination stems from arguments by researchers that efficient and effective business strategy is an essential tool employed by organizations to direct their business endeavors to the ever changing business environment and record continuous improved performance. From this approach, a conceptual framework is proposed for relating business environment and hypercompetitiveness to the strategies used by enterprises, what influence it makes on strategic planning. The aim of the thesis is to analyze behaviour of strategic planning under hypercompetitive environment pressure, and to find problems, which might be encountered in the future. In order to find the answer to the key question of the thesis: to analyze behaviour of strategic planning under the pressure of hypercompetitive environment, and to find problems, which might be encountered in the future, the two step analysis was structured.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjecthypercompetitive business environment
dc.subjectcontemporary business environment
dc.subjectstrategic direction
dc.subjectenterprise strategies
dc.subjectstrategic planning
dc.titleHiperkompetitivitātes ietekme uz stratēģisko plānošanu mūsdienu biznesa vidē; Patēriņa elektronikas mazumtirdzniecības nozares analīze
dc.title.alternativeAnalyzing Influence of Hypercompetitiveness in Contemporary Business Environment on Strategic Planning: The Consumer Electronics Retail Industry
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record