• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dizaina domāšana kā inovatīva pieeja valsts pārvaldes reputācijas veidošanā

Thumbnail
Открыть
303-65662-Buraka_Viktorija_vb16019.pdf (3.459Mb)
Автор
Buraka, Viktorija
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Seimuškāne, Lilita
Дата
2018
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darbā analizēta dizaina domāšana kā inovatīva pieeja, izvērtējot tās nozīmi, kā arī tendences, instrumentus un līdzšinējo pieredzi reputācijas veidošanā valsts pārvaldes augstākās iestādēs. Atbilstoši pētījuma mērķim un pētnieciskajai stratēģijai, izpēte ietver sevī vairāku empīriskās informācijas ieguves posmus. Izmantojot kvalitatīvu un kvantitatīvu pētījuma metodoloģiju, apskatīti ar valsts pārvaldes reputāciju saistītie aspekti, izpētīta dizaina domāšanas nozīme, sniegta analīze par pieejas izmantošanas iespējām, kā arī izstrādāti priekšlikumi dizaina domāšanas izmantošanai valsts pārvaldes reputācijas veidošanā. Darbs izklāstīts 98 lappusēs, tas sastāv no ievada, 3 nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, 113 bibliogrāfiskiem avotiem latviešu, angļu un citās valodās. Tāpat darbā iekļauti 21 attēli, 2 tabulas, 10 pielikumi.
 
In the Master’s paper, design thinking as an innovative approach is analysed, assessing its role, trends, tools and experience of developing reputation in public administration (PA). The aim of the research study and strategy, this study includes several stages of obtaining empirical information. The qualitative and quantitative research methodology aspects of reputation of PA are looked into, the role of design thinking is studied, analysis of its possible application is presented and proposals are elaborated for application of the design thinking approach aimed at development of reputation of PA. The paper contains 98 pages; introduction, 3 chapters, conclusions, proposals, 113 bibliography sources in Latvian and other languages. 21 figures, 2 tables and 10 attachments are also included.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38876
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV