Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorKuzmina, Jana
dc.contributor.authorGailuma, Nora
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:09:48Z
dc.date.available2018-06-30T01:09:48Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64391
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39005
dc.description.abstractUzņēmumiem mājaslapas ir nozīmīgs komunikācijas kanāls, kas klientiem ļauj uzzināt nepieciešamo informāciju visā mājaslapā vai ‘Biežāk uzdotie jautājumi’ un ‘Palīdzība’ sadaļās, kur atrodamas atbildes uz dažādiem jautājumiem. Pētījuma mērķis bija veikt jautājumu analīzi un salīdzināt to lietojumu mazumtirdzniecības un banku mājaslapās. Izpētes procesā tika pielietota diskursa analīze. Rezultāti norāda, ka banku mājaslapas satur vairāk jautājumu nekā mazumtirdzniecības mājaslapas, tomēr noteikta veida jautājumi – wh-/how jautājumi, plašais modālo palīgdarbības vārdu can un will, kā arī tagadnes laika lietojums jautājumu formēšanā bija līdzīgas valodu iezīmes abu sfēru mājaslapās. Var secināt, ka uzņēmējdarbības procesi bankas sfērā ir komplicētāki nekā mazumtirdzniecībā, tāpēc banku mājaslapās ir nepieciešams vairāk jautājumu, tomēr abām sfērām ir kopīgs galvenais mērķis, kas ir – atbildēt uz klientu jautājumiem.
dc.description.abstractCorporate websites are an essential communication channel for companies allowing customers to learn information in the entire website or Frequently Asked Questions and Help sections that provide answers to different questions. The purpose of the research was to analyse questions and compare their use in retail and banking websites. The research method applied was discourse analysis. The results indicate that banking websites contain comparatively more questions that retail websites; however, certain type of questions - wh-/how questions, the extensive use of modal auxiliary verbs can and will as well as the present tense aspect in the formation of questions were similar linguistic features of both domains. It can be concluded that business processes are more complex in banking than retail thus requiring more questions; however, websites of both domains have the same aim, which is to answer inquiries that their customers might have.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectquestions
dc.subjectcorporate website
dc.subjectretail
dc.subjectbanking
dc.subjectdiscourse analysis
dc.titleJautājumu veidi uzņēmumu mājas lapās
dc.title.alternativeUse of Questions in Corporate Websites
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию