Show simple item record

dc.contributor.advisorKalnbērziņa, Vita
dc.contributor.authorVolkova, Marija Jekaterina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:09:58Z
dc.date.available2018-06-30T01:09:58Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64551
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39026
dc.description.abstractTā kā angļu valoda ir pati populārākā svešvaloda pasaulē, cilvēki ir spiesti to apgūt. Viens no visefektīvākajiem veidiem ir individuālā valodas apmācība, jo tās laikā pedagogs uzmanību vērš uz vienu skolēnu. Daudzveidīgo spēju teorijas pielietojums palīdz nodrošināt efektīvu nodarbību. Pētījuma mērķis ir noskaidrot, vai pieaugušie ar daudzveidīgo spēju teorijas pielietojuma palīdzību individuālās valodas apmācības laikā var sekmīgi apgūt angļu valodas prasmes. Lai sasniegtu mērķi, tika veikta aprakstošā gadījuma izpēte. Pētniecības metode bija privātnodarbību vērošana, kas palīdzēja secināt, ka lingvistiskās un interpersonālās spējas tiek pielietotas visbiežāk. Lai gan daudzveidīgo spēju teorijas pielietojums individuālās valodas apmācībā ir laika ietilpīgs, šis process ir lietderīgs, jo uzlabo izglītojamā valodas prasmes, īpaši tad, kad uzmanība pievērsta vienam skolēnam.
dc.description.abstractThe worldwide use of the English language requires people to learn it. One of the most efficient ways is private teaching as the teacher focuses on one learner. The use of Multiple Intelligence theory helps to provide an effective lesson. The goal of the paper is to investigate whether the use of the MI theory in one-to-one lessons for adults can be successful for learning language skills of the English language. In order to reach the goal a descriptive case study was applied. The research tool was private classroom observation, enabled to conclude that linguistic and interpersonal intelligences were involved most frequently. The use of the MI theory in private teaching, though time-consuming, is useful in improving language skills, focusing on one learner’s case.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectmultiple intelligences
dc.subjectprivate teaching
dc.subjectELT
dc.subjectlanguage skills
dc.titleDaudzveidīgo spēju teorijas izmantošana individuālā apmācībā
dc.title.alternativeThe Use of Multiple Intelligence Theory in One-to-one Lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record