Grafisko attēlu izmantošana biznesa angļu valodas studentu runāšanas prasmju pilnveidei
Author
Seļivanova, Jevgeņija
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Karapetjana, Indra
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Viena no galvenajām globalizācijas sekām ir plašāka angļu valodas kā biznesa komunikācijas līdzekļa izmantošana visā pasaulē, tai skaitā arī Latvijā. Līdz ar to, ievērojami aug nepieciešamība attīstīt biznesa angļu runāšanas prasmes, izmantojot efektīvus materiālus. Šī pētījuma mērķis bija noskaidrot grafisko attēlu efektivitāti biznesa angļu valodas apguvēju runāšanas prasmju pilnveidē. Lai sasniegtu mērķi, situāciju analīzē novērošana tika izmantota kā pētniecības pamatinstruments, lai sekotu studentu uzdevumu izpildes procesam un mijiedarbībai. Pētījuma rezultāti atklāja gan priekšrocības, gan trūkumus, kas saistīti ar grafisko attēlu izmantošanu. Bet neskatoties uz to, tika secināts, ka šos materiālus var izmantot kā efektīvu līdzekli tekošas un pareizas runas pilnveidošanai. Grafiskos attēlus ir ieteicams izmantot kā papildus materiālus kursa gaitā. One of the major consequences of globalization is the increased use of English as a means of business communication all over the world, including Latvia. Hence, the necessity of developing business English speaking skills using efficient materials has become a core necessity. Therefore, the aim of the research was to ascertain the effectiveness of framework materials in business English learners’ speaking skills development. In order to achieve it, the case study used observation as a research tool to follow the students’ task completion process and interaction. The results revealed both advantages and difficulties of framework material application. Nevertheless, it was concluded that these materials can be utilized as an effective means of spoken fluency and accuracy development. It is recommended that framework materials should be used as a supplement to the course.