• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Saistvārdu mācīšana vidusskolā: mācību grāmatu analīze

Thumbnail
Открыть
306-64648-Cernisova_Marina_mc11018.pdf (1.215Mb)
Автор
Černišova, Marina
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Farneste, Monta
Дата
2018
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šajā pētījumā tiek prezentēti empīriskā pētījuma rezultāti, pētot saistītājvārdu mācību metodes vidusskolā. Trīs specializētās korporas tika apkopotas, lai aprakstītu dažādus populārākos uzdevumu veidus un mācīšanas metodes saistītājvārdu mācīšanai, kā arī saistītājvārdu lietošanas biežumu un uz tiem balstītos uzdevumus. Ir konstatētas būtiskas atšķirības dažādu saikņu vārdu izmantošanā dažādās mācību grāmatās. Darba autore pierāda, ka katram uzdevumu veidam ir īpašas pedagoģiskas īpašības, kas atdala tos no citiem veidiem. Pētījumā iegūtie atklājumi var būt interesanti pētniekiem, kuri pētījuši saistītājvārdu dažadību un uz tiem balstītiem uzdevumiem, valodu pedagogiem un citiem lietišķās valodniecības speciālistiem.
 
The present research presents the results of empirical research investigating the methods of teaching linking words at Secondary school. Thee specialized corpora were compiled to represent the various most popular types of tasks and methods of teaching linking words and the frequency of usage of linking words themselves and tasks based on them. Considerable differences have been revealed in the use of different linking words in different learning books. The author demonstrates that each type of tasks has specific pedagogical characteristics distinguishing it from other types. The findings obtained in the research may be of interest to researchers investigating varieties of linking words and tasks based on them, language educators and other specialists in applied linguistics.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39034
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6055]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV