Franču valodas apguvēju sintaktiskās kļūdas asinhronās rakstiskās mijiedarbībās
Autor
Ivanova, Viktorija
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Šavlovska, Dina
Datum
2018Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Šī pētījuma mērķis ir apzināt franču apguvēju iesācēju līmenī sintakses struktūras apguves progresēšanu akadēmiskajā gadā. Šajā pētījuma pirmā daļa ir veltīta franču sintaksei. Mēs redzam sintakses īpatnības franču valodā, kā arī vārdu secību un vienkāršu un sarežģītu teikumu struktūru. Tad mēs pētām galvenos sintakses kļūdu parādīšanās iemeslus un to tipoloģiju. Otrā daļa ir veltīta franču valodu apguvēju sintaktisko kļūdu kvantitatīvajai un kvalitatīvajai analīzei asinhronās rakstiskās mijiedarbības. Tad mēs pētam korelāciju starp izdarītajām kļūdām un to apguvēju līmeni, kurš attīstās akadēmiskajā gada laikā. Pētījuma rezultāti rāda, ka interpunkcijas, izlaiduma un darbību vārda lietošanas kļūdas ir visbiežāk sastopamas apguvēju asinhronās rakstiskās mijiedarbībās. The present research aims to study the progression of syntactic structures acquisition by FFL learners at the beginner’s level during an academic year. The first part of the study deals with the syntax of French. We see the peculiarities of syntax in French, as well as the order of words and the structure of simple and complex sentences. We then study the main reasons for the appearance of syntactic errors and their typologies. The second part is dedicated to the quantitative and qualitative analysis of syntactic errors in the asynchronous written interactions of Latvian FFL learners. Next, we study the correlation between errors committed and the level of learners which advances during an academic year. The research results show us that punctuation, omission and use of verbs are most prevalent in learners' asynchronous written interactions.