Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorFreibergs, Viktors
dc.contributor.authorKobzeva, Gundega
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:12:39Z
dc.date.available2018-06-30T01:12:39Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64604
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39342
dc.description.abstractKultūra bieži vien tiek uzskatīta kā joma, kura atrodas ārpus ekonomikas. Tomēr tas ir novecojis pieņēmums. Ikviena patērētāja uzmanība ir lielas konkurences objekts, jo zīmolu ir ļoti daudz. Arī kultūras produktiem ir jāatrod un jāsaglabā sava vieta strauji mainīgajā vidē. Šodien tiem nākas konkurēt ar dažādām brīvā laika pavadīšanas iespējām; konkurence pastāv arī starp pašiem kultūras produktiem. Tā kā kultūras produkti neatrodas pie sabiedrības pirmās nepieciešamības precēm, jāapzinās, kādas ir attiecības starp kultūras produktu un tās patērētājem. Darbs izstrādāts, lai noskaidrotu kāda ir loma patērētāju lojalitātei pret attiecīgo kultūras produktu un vai tam ir jāsacenšas ar citiem pakalpojumu sniedzējiem, par piemēru ņemot Jauno Rīgas Teātri un Latvijas Nacionālo Teātri.
dc.description.abstractThe issue is about assumption that culture often is seen as area that is outside of economics or traditional marketing, though modern economists states that this is obsolete theory. Each consumers attention is a great object of the competition because there are lots of brands around. Also for the brands of culture there are high importance of building and maintaining customer loyalty. Today culture brands have to compete with various leisure time spending services or products, who are located outside of culture and they are such a familiar things as sport games, entertainment events or just big shopping malls.Competition is also among products and brands of culture themselves. As they are not people basic necessities, organisations of culture must know what relationship is between product and audience. The Master was developed in order to clarify what is the role of customers loyalty for a certain brand of culture and it focuses to find out if there is competition between other product providers. Following the example of "Latvian National Theatre" and "New Riga Theatre".
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectlojalitāte
dc.subjectpatērētāju lojalitāte
dc.subjectkultūras produkts
dc.subjectpatērētājs
dc.titlePatērētāja lojalitāte noteiktam kultūras zīmolam. Latvijas Nacionālā teātra un Jaunā Rīgas teātra piemēra analīze
dc.title.alternativeCustomers loyality for a certain brand of culture: example of Latvia National Theatre and New Riga Theatre
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию