• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zīmolu "DPD", "Omniva" un "Pasta Stacija" komunikācijas ietekme uz patērētāju izvēli: pakomātu pakalpojumu piemērs

Thumbnail
Открыть
309-66301-Savcenko_Viktorija_vs11087.pdf (1.907Mb)
Автор
Savčenko, Viktorija
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2018
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba tēma ir “Zīmolu “DPD”, “Omniva” un “Pasta Stacija” komunikācijas ietekme uz patērētāju izvēli: pakomātu pakalpojumu piemērs”. Pētījuma mērķis ir izpētīt zīmolu komunikācijas aktivitāšu nozīmi un izprast kopējos patērētāju pakomātu pakalpojumu izvēles kritērijus. Latvijā savā starpā pašlaik konkurē trīs lielākie pakomātu pakalpojumu sniedzēji – “DPD”, “Omniva” un “Pasta Stacija”, kas piedāvā vienāda rakstura pakalpojumus. Līdz ar to, šī bakalaura darba pētījuma problēma ir tas, kā un ar kādām metodēm, katrs no pētāmajiem zīmoliem cenšas panākt, ka tiek izmantoti konkrēti viņu pakomātu pakalpojumi. Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģiskās, empīriskās daļas un pielikumiem. Teorētiskajā daļā tiek apskatīti jēdzieni “zīmols”, “mārketinga komunikācijas”, “pakalpojumu vadība”, “patērētāju uzvedība” un izklāstīta to būtība. Metodoloģiskajā daļā tiek aprakstīta aptauja, kvalitatīva kontentanalīze, eksperiments un to pielietojums šajā darbā, kā arī rezultātu apkopojums.
 
The topic of this bachelor’s thesis is “Impact of "DPD", "Omniva" and "Pasta Stacija" brand communication on consumers' choice: an example of parcel machines service”. The aim of this work is to study the role of brand communication activities and to understand the common criteria for selection of parcel machine services. In Latvia there is a competition between three largest providers of services – “DPD”, “Omniva” and “Pasta Stacija”, offering the same type service. Thereby, the study problem of this bachelor’s thesis is how and by what methods each of the brands strives to achieve, that exactly their services are chosen. This work consists of theoretical, methodological, research part and attachments. In the theoretical part discusses the concepts of "brand", "marketing communication", "service management", "consumer behavior", and set out their essence. The methodological part describes the survey, qualitative content analysis, the experiment and its application in this work, as well as a summary of the results.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39402
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV