• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu tikumisko vērtību izpratnes veidošanās literāro darbu iepazīšanas procesā

Thumbnail
Открыть
299-63851-Visnevska_Solvita_sv17014.pdf (710.2Kb)
Автор
Višņevska, Solvita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalve, Aija
Дата
2018
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Kvalifikācijas darba tēma –,,Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu tikumisko vērtību izpratnes veidošanās literāro darbu iepazīšanas procesā ,, Kvalifikācijas darbs tika izstrādāts Mg. Paed. Aijas Kalves vadībā. Darba mērķis – teorētiski un praktiski pētīt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu tikumisko vērtību izpratnes veidošanos literāro darbu iepazīšanas procesā. Kvalifikācijas darba autore pēta un analizē dažādu psihologu, pedagogu un filozofu atziņas par bērnu tikumisko vērtību veidošanu. Darbā tiek sniegts pirmsskolnieka un tikumisko vērtību vispārējs raksturojums, kā arī tiek aplūkotas bērnu daiļliteratūrā aktualizētās tikumiskās vērtības, kas sekmē vecākā pirmsskolas vecuma bērnu personības attīstību un veidošanos. Tika izstrādātas metodes un metodiskie paņēmieni darbam ar literatūru tikumisko vērtību kontekstā. Pētījumā tika raksturota pētāmā grupa gan pētījuma sākumā, gan pētījuma beigās. Tika izstrādāti vērtēšanas kritēriji un analizēti iegūtie darba rezultāti, lai noskaidrotu bērnu izpratni par tikumiskām vērtībām un to pielietojumu ikdienas situācijās. Darba noslēgumā tika apkopoti rezultāti un izdarīti secinājumi, ka vecākā pirmsskolas vecuma bērnu tikumisko vērtību sistēma sekmīgi veidojas, ja literārie darbi tiek izmantoti atbilstoši konkrētai situācijai un bērna izpratnes līmenim. Kvalifikācijas darba struktūra: ievads, divas nodaļas, secinājumi, literatūras un avotu saraksts un pielikuma. Darba apjoms ir 44 lapaspuses, 7 tabulas, 6 attēli, literatūras un avotu sarakstā ir 32 nosaukumi latviešu, angļu un krievu valodās. Atslēgvārdi: pirmsskola, literatūra, tikumiskās vērtības.
 
Subject of the qualification paper - „Formation of moral value understanding in children of senior pre-school age during the study of literary works”. The qualification paper will be developed under te guidance of Mg. Paed. Aija Kalve. Purpose of the research work – to study the formation of moral value understanding in children of senior pre-school age during the study of literary works in theoretical and practical perspective. The author of the qualification paper is studying and analysing findings of various psychologists, teachers and philosophers regarding the formation of moral values in children. The paper provides general description of a pre-school child and of moral values and also studies the moral values emphasized in the children’s fiction literature, which encourage personality development in children of senior pre-school age. Methods and methodical techniques were developed for working with literature under the context of moral values. The study characterizes the target research group both in the beginning and the end of the study. Evaluation criteria were developed and the obtained work results were analysed in order to find out how the children understand the moral values and their application in everyday situations. At the end of the work the results were summarised and conclusions were drawn that the moral value system of the children of senior pre-school age is developing successfully if the literary works are used in accordance with the given situation and the child’s level of understanding. The study was conducted in “X” educational institution, and 12 children aged 5-7 took part in it. Structure of the qualification paper: introduction, two chapters, conclusion, list of literature and references and appendices. Keywords: pre-school, literature, moral values.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39450
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV