• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pamatskolas sociālo zinību programmas attīstības iespējas jauniešu aktīvās līdzdalības sekmēšanas kontekstā

Thumbnail
Öffnen
299-63901-Dreska_Aiva_ag11127.pdf (2.006Mb)
Autor
Drēska, Aiva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Maslo, Irina
Datum
2018
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Maģistra darbā “Pamatskolas sociālo zinību programmas attīstības iespējas jauniešu aktīvās līdzdalības sekmēšanas kontekstā” tiek pētīta sociālo zinību programma un tas, vai sociālo zinību programma veicina aktīvo pilsonisko līdzdalību jauniešu vidū. Datu ieguvei tika veiktas intervijas ar Rīgas Angļu ģimnāzijas 9.klašu audzinātājām, sociālo zinību skolotājām un 9.klašu skolēniem. Pētījuma mērķis ir noteikt pamatizglītības sociālo zinību mācību programmas, kā instrumenta, lai attīstītu jauniešu pilsoņa aktīvo līdzdalību, pilnveides iespējas. Datu analīze parāda, ka skolotāju un skolēnu viedoklī par sociālo zinību stundām valda atšķirības, atšķirības ir arī izpratnē par to, kas ir un, kā uzlabot jauniešu aktīvo pilsonisko līdzdalību.
 
The Master's thesis "Opportunities of the development of social science basic education programme in the context of youth active participatory citizenship promotion" examines the social sciences programme and whether the social sciences program promotes active civic participation among young people. Data were collected by interviews with the Riga English Grammer School 9th grade teachers, social science teachers and 9th grade students. The aim of the study is to identify educational programs for basic education in social sciences, as an instrument for developing the active participation of a young citizens. Data analysis shows that there are differences between teachers and students opinions about social science lessons, and differences also exist in terms of what is, and how to improve young people's active civic participation.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39453
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV