• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Emocionālās inteliģences attīstīšana intervences nodarbībās ar zirgu bērniem vecumposmā 6 – 8 gadi

Thumbnail
Öffnen
299-64250-Briska_Maija_mb09059.pdf (1.245Mb)
Autor
Briška, Maija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Margeviča- Grinberga, Ieva
Datum
2018
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Maģistra darba mērķis bija noteikt intervences nodarbību ar zirgu devumu un efektivitāti kā nefarmaceitiskai internvencei, lai veicinātu emocionālās inteliģences (EI) attīstību bērniem. Pētījuma dalībnieki bija 3 bērni (meitenes) vecumā 6 – 8 gadi, un viņu vecāki. Tika analizētas treniņu dienasgrāmatas par to, kā var veicināt EI attīstību; tika veiktas strukturētas intervijas ar vecākiem. Rezultāti atspoguļoja iespējamo EI attīstību intervences nodarībās ar zirgu caur palielinātu līmeni pamatspējās: empātija, paškontrole, motivācija, sociālās prasmes, pašapziņa, kā arī spēju pārvarēt identificētās kautrīguma pazīmes. Tika izstrādāta pašvērtējuma forma bērniem, kas apmeklē intervences nodarbības ar zirgu.
 
The aim of the Master Thesis was to determine the feasibility and effectiveness of using guided interactions with horses as a non-pharmaceutical intervention to facilitate development of emotional intelligence (EI) in young children. The participants of the research were 3 children (female), 6 – 8 years, and their parents. Training diaries were analysed on how the development of EI can be facilitated; structured interviews with the parents were conducted. The results indicated possible development of EI during equine-assisted intervention through increased level of key abilities: empathy, self-regulation, motivation, social skills, self-awareness, as well as learning to deal with the identified symptoms of shyness. A self-evaluation form for children attending equine-assisted intervention was designed.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39475
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV