Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorMuzis, Ivars
dc.contributor.authorJansone, Daira
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:05:15Z
dc.date.available2018-07-02T01:05:15Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64395
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39488
dc.description.abstractBakalaura darba autore: Latvijas Universitātes 4.V. kursa studente Daira Jansone. Bakalaura darba tēma: Metodiskā darba organizēšana izglītības iestādē skolotāju pedagoģiskās meistarības pilnveidei. Bakalaura darba mērķis: Analizēt metodiskā darba organizēšanu izglītības iestādē. Bakalaura darba teorētiskās daļas pētījumā tiek analizēta literatūra un avoti par metodiskā darba saturu, struktūru, būtību, organizēšanu, plānošanu kā arī pētīta pedagogu tālākizglītība un tās iespējas pedagoģiskās meistarības pilnveidē. Ir apkopoti un analizēti četru gadu Rīgas informatīvi metodiskā centra dati par tālākizglītību-pedagogu profesionālo pilnveidi un attīstību. Analizēta lektores Anitas Šmites, profesore Irinas Maslo, krievu psihologa Ļeva Vigotska, profesora Jāņa Valba un pētnieces Elīnas Maslo atziņas un domas par metodisko darbu un tā organizēšanu izglītības iestādē. Bakalaura darba uzdevumi: 1.Analizēt literatūras un informācijas avotu atziņas par metodiskā darba saturu, tā nozīmi un organizēšanu mūsdienu izglītības iestādē. 2.Raksturot izglītības iestādes metodisko dienesta sastāvu, funkcijas un pienākumus. 3.Analizēt teorētiskās atziņas par pedagogu pieredzes izzināšanu, tālākizglītību un profesionālo pilnveidi. 4.Veikt pētījumu, izzināt metodiskā darba saturu un organizāciju X. izglītības iestādēs. Bakalaura darba empīriskās daļas saturs un rezultāti: Veikts pētījums par metodiskā darba norisi Gulbenes X. vidusskolā un Rīgas X. vidusskolā, kura mērķis bija noskaidrot metodiskā darba saturu un tā organizāciju pedagogu profesionālās pilnveides aktivizēšanai. Abās izglītības iestādēs metodiskais darbs un tā organizēšana notiek labi. Pedagogiem ir iespēja pilnveidot savas esošās zināšanas izglītības iestādē rīkotos semināros kā arī Rīgas informatīvi metodiskā centrā piedāvātos tālākizglītības-profesionālās pilnveides kursos. Ar anketas palīdzību iegūti ir kvantitatīvie un kvalitatīvie dati kopā pētījumā piedalījušies Gulbenes X. vidusskolas 28 pedagogi un Rīgas X. vidusskolā 23 pedagogi. Darbs satur 64 lapaspuses, 15 attēli, 32 bibliogrāfiskā saraksta vienības, 4 pielikumi. Atslēgas vārdi: Metodiskais darbs, metodiskā komisija, organizēšana, plānošana, kreativitāte, jaunievedums, inovācijas, tālākizglītība, profesionālā pilnveide.
dc.description.abstractBachelor paper author: University of Latvia, 4th course student Daira Jansone Bachelor work theme: The organisation of work methods for improving pedagogical mastery in educational institutions Aim of the Bachelor’s paper: To analyze the organization of methodological work at an educational institution. The study of the theoretical part of the Bachelor’s paper analyzes the literature and sources about the content, structure, essence, organization, planning of the methodological work as well as further education of teacher and its possibilities for improvement of pedagogical mastery. The data of four years of the Riga informative methodological center on the professional development and development of continuing education pedagogues has been collected and analyzed. The lectures by Anita Šmite, professor Irina Maslo, Russian psychologist Lev Vigotska, professor Jānis Valba and researcher Elīna Maslo have been analyzed. Thinking about methodological work and its organization at an educational institution. Bachelor Thesis: 1.To analyze the sources of literature and information about the content of the methodological work, its meaning and organization in a modern educational institution. 2.To describe the composition, functions and responsibilities of the methodological service of the educational institution. 3.To analyze theoretical knowledge about the experience og teachers, further education and professional development. 4.To conduct research, to find out the content of the methodological work and organization in X educational institutions. Content and results of the empirical part of the bachelor paper: A study was conducted on the methodological work in the Gulbene X secondary school ant the Riga X secondary school, whose aim was to find out the content of the methodological work and its organization for activating the professional development of teachers. In both educational institution methodological work and its organization are good. Teachers have the opportunity, to improve their existing knowledge at seminars organized by the education as well asi n continuing educatio / professional development courses offered at Riga informative methodological center. Quantitative and qualitative data have been collected using the questionnaire. In total, 28 pedagogues at Gulbenes X secondary school and 23 pedagogues at Riga X secondary school have participated in the study. The work contains 64 pages, 15 images, 32 bibliographic list units and 4 attachments. Keywords: methodological work, methodological comission, organization, planning, creativity, innovation, continuing education, profesional development.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectMetodiskais darbs
dc.subjectMetodiskā komisija
dc.subjectOrganizēšana
dc.subjectPlānošana
dc.subjectTālākizglītība
dc.titleMetodiskā darba organizēšana izglītības iestādē skolotāju pedagoģiskās meistarības pilnveidei
dc.title.alternativeThe organisation of work methods for improving pedagogical mastery in educational institutions
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige