• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bērnu ar vidēju un smagu garīgās attīstības traucējumu sociālo prasmju pilnveidošana rīta cēliena ritma nodarbībās

Thumbnail
Öffnen
299-64823-Vigupa_Gunita_gv15009.pdf (1.697Mb)
Autor
Vīgupa, Gunita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Laganovska, Egija
Datum
2018
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomdarba tēma : Bērnu ar vidēju un smagu garīgās attīstības traucējumu sociālo prasmju pilnveidošana rīta cēliena ritma nodarbībās Darba zinātniskā vadītāja : Mg. paed. Egija Laganovska Diplomdarba mērķis ir izpētīt ritma nozīmi pedagoģiskā darbā ar 7-14 gadu vecuma bērniem. Pētīt uz ritma pamatiem balstīta rīta cēliena nodarbību ietekmi uz sociālo prasmju pilnveidošanā bērniem ar vidēju un smagu garīgās attīstības traucējumu. Diplomdarbs sastāv no 4 daļām ar 9 apakšnodaļām. Darbs kopumā izklāstīts 68 lappusēs, tajā iekļauti 7 attēli . Izmantoti 44 literatūras avoti un pievienoti 2 pielikumi. Atslēgvārdi: Ritms, garīgās attīstības traucējumi, sociālās prasmes
 
Bachelor Thesis: Morning routine effect on development of social skills for children with moderate and severe mental development disorder. Scientific supervisor of work: M. Ed. Egija Laganovska The aim of the diploma paper is to study the role of rhythm in pedagogical work with children aged 7-14. To study the effect of classes based on rhythmic activities on the improvement of social skills in children with moderate and severe mental disorders. Diploma paper consists of 4 parts with 9 subdivisions. Work consists of 68 pages, including 7 pictures. Used 44 literature sources and attached 2 attachments. Keywords: Rhythm, mental disorders, social skills.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39524
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV