Bērnu ar vidēju un smagu garīgās attīstības traucējumu sociālo prasmju pilnveidošana rīta cēliena ritma nodarbībās
Loading...
Date
Authors
Advisor
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Latvijas Universitāte
Language
lav
Abstract
Diplomdarba tēma : Bērnu ar vidēju un smagu garīgās attīstības traucējumu sociālo prasmju pilnveidošana rīta cēliena ritma nodarbībās Darba zinātniskā vadītāja : Mg. paed. Egija Laganovska Diplomdarba mērķis ir izpētīt ritma nozīmi pedagoģiskā darbā ar 7-14 gadu vecuma bērniem. Pētīt uz ritma pamatiem balstīta rīta cēliena nodarbību ietekmi uz sociālo prasmju pilnveidošanā bērniem ar vidēju un smagu garīgās attīstības traucējumu. Diplomdarbs sastāv no 4 daļām ar 9 apakšnodaļām. Darbs kopumā izklāstīts 68 lappusēs, tajā iekļauti 7 attēli . Izmantoti 44 literatūras avoti un pievienoti 2 pielikumi. Atslēgvārdi: Ritms, garīgās attīstības traucējumi, sociālās prasmes
Bachelor Thesis: Morning routine effect on development of social skills for children with moderate and severe mental development disorder. Scientific supervisor of work: M. Ed. Egija Laganovska The aim of the diploma paper is to study the role of rhythm in pedagogical work with children aged 7-14. To study the effect of classes based on rhythmic activities on the improvement of social skills in children with moderate and severe mental disorders. Diploma paper consists of 4 parts with 9 subdivisions. Work consists of 68 pages, including 7 pictures. Used 44 literature sources and attached 2 attachments. Keywords: Rhythm, mental disorders, social skills.
Bachelor Thesis: Morning routine effect on development of social skills for children with moderate and severe mental development disorder. Scientific supervisor of work: M. Ed. Egija Laganovska The aim of the diploma paper is to study the role of rhythm in pedagogical work with children aged 7-14. To study the effect of classes based on rhythmic activities on the improvement of social skills in children with moderate and severe mental disorders. Diploma paper consists of 4 parts with 9 subdivisions. Work consists of 68 pages, including 7 pictures. Used 44 literature sources and attached 2 attachments. Keywords: Rhythm, mental disorders, social skills.