Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorMargeviča- Grinberga, Ieva
dc.contributor.authorSiliņa, Sanita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:05:43Z
dc.date.available2018-07-02T01:05:43Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other65211
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39543
dc.description.abstractŠajā maģistra darbā uzsvars tiek likts uz jogas skolotāja profesionālo kompetenci, strādājot ar jogas nodarbību dalībniekiem, kuriem ir dažādas (ieskaitot īpašas) vajadzības. Temata izvēli noteica autores personīgā interese un pieredze jogas nodarbību vadīšanā. Autore strādā ar cilvēkiem, kuriem ir īpašas vajadzības (ieskaitot dzirdes un runas traucējumus, redzes traucējumus un kustību traucējumus). Šī pētījuma nolūks ir izveidot ieteicamo jogas skolotāja kompetenču modeli un attīstīt to, ņemot vērā indivīdu atšķirības un vajadzības, katrā jaunā jogas nodarbības situācijā. Kompetenču modelis tiek veidots, izmantojot trīspusēju pieeju. Autore pēta kompetences, kas ir svarīgas gan no jogas, gan - pedagoģijas/andragoģojas, gan - dažādības skatu punkta. Kopmetences definētas un novērtētas, darbojoties ar cilvēkiem ar īpašām vajadzībām. Šis novērtējums ir paredzēts jogas skolotāja kompetences attīstīšanai.
dc.description.abstractIn this master theses the focus is directed on the professional competence of a yoga teacher when dealing with people in a yoga class who have diverse (incl. special) needs. This choice has been driven by the personal interest of the author and her experience of teaching yoga. The author is working with adults having special needs (including hearing and speech impairment, vision impairment and mobility impairment). The intention of this study is to establish the set of competencies suggested for a yoga teacher and develop it with every single new case in a yoga class, with the respect of the differences and needs of individuals. The set of the competencies to be established is threefold. The author would be examining the competence required from the perspective of yoga, of pedagogy/andragogy and of diversity. The competences would be established and evaluated while working with the group’s members who have diverse needs. This assessment is intended to help to develop the competence of the yoga teacher.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectjoga
dc.subjectskolotājs
dc.subjectprofesionālā kompetence
dc.subjectattīstība
dc.subjectdažādas vajadzības
dc.titleJogas skolotāja profesionālās kompetences attīstība darbā ar cilvēkiem ar īpašām vajadzībām
dc.title.alternativeYoga Teacher's Professional Competence Development Working with Diverse Learners
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию