Mācību vadības sistēmu integrācija angļu valodas stundās 10.klasē organizācijas un klasvadības uzlabošanai
Author
Kalniņa, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kangro, Ilze
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Pētījuma mērķis – rast iespējas svešvalodu skolotājiem uzlabot mācību procesa organizāciju, tai skaitā palielinot iespējas pārraudzīt katra skolēna sekmes un piesaistīt pastāvīgu uzmanību mācību procesam. Pētījuma ietvaros darba autorei bija iespēja izmēģināt un salīdzināt trīs dažādas mācību vadības sistēmas svešvalodu mācību procesā, kas veicina skolēnu interesi mācību stundās, fokusējoties uz jauno vielu. Vienlaicīgi tiek atvieglots skolotāja uzdevums apkopot un analizēt pārbaudes darbu rezultātus, lai turpmākajā mācību vielas apguves procesā koncentrētos uz skolēnu vājākajām zināšnām. Pētījums notika vispārizglītojošās skolas 10. klasē un ilga vairāk kā trīs mēnešus. Pētījuma noslēgumā tika veikta aptauja un apkopoti rezultāti, lai izzinātu skolēnu viedokli par izmantotajām mācību vadības sistēmām. Pētījuma rezultātā tika gūts apstiprinājums hipotēzei, ka, ieviešot ikdienas svešvalodu mācību procesā e-mācību sistēmas, ir iespēja gan uzlabot klases mācību darba organizāciju, gan skolotāja pedagoģisko darbu. The aim of the research - to find opportunities for teachers of foreign languages to improve the organization of the study process, including increasing the opportunities to monitor the success of each student. In the framework of the case study, the author of the work had the opportunity to try out and compare three different Learning Management Systems (LMS) in the foreign language teaching process, which facilitate the interest of the students during the lessons, focusing on the new learning material. At the same time, the process of collecting and analyzing the results of the tests in order to focus on the problem areas during the subsequent learning process, was simplified for the teacher. The study took place in Grade 10 of a general education school and lasted for more than four months. At the end of the study, a questionnaire was conducted, and the results were collected to find out the students’ opinions about the LMS that were used. As a result of the study, the hypothesis that the introduction of LMS in the day-to-day foreign language learning process has the opportunity to both improve the organization of classroom teaching work and teacher's pedagogical work was confirmed.