Problēmu risināšanas prasmju apguves iespējas dabaszinību stundās 2.klasē
Autor
Niedola, Liene
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Berķe, Anita
Datum
2018Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Lienes Niedolas diplomdarba „Problēmu risināšanas prasmju apguves iespējas dabaszinību stundās 2.klasē” mērķis ir, izmantojot teorētisko un praktisko pamatojumu, integrēt problēmu risināšanas prasmju apguves metodes dabaszinību apguvē 2. klasē. Darbā tiek definēti termini, analizēta literatūra par problēmu risināšanas prasmju apguves iespējām mācību procesā un skolēnu vecumposma īpatnībām. Veikts pētījums par skolēnu problēmu risināšanas prasmēm. Iegūti un analizēti pētījuma rezultāti, atbilstoši izstrādātajiem kritērijiem. Pilnveidotas skolēnu problēmu risināšanas prasmes, izmantojot sākotnējā līmeņa problēmu risināšanas mācību metodes un izstrādātos mācību materiālus. Aprakstītas problēmu risināšanas prasmju apguves iespējas dabaszinību mācību saturā 2. klasē. Atslēgvārdi: problēmu risināšana, prasmes, prasmju apguve, dabaszinības. Liene Niedola. Bachelor thesis: Opportunities for learning problem solving skills in 2nd Grade science lessons. The aim of research is to integrate methods for learning problem solving skills within 2nd Grade science lessons. In the research terms are defined, literature about opportunities for learning problem solving skills within learning process and 2nd Grade children age peculiarities is analyzed. The practical research about students’ problem solving skills was done. The research results were obtained and analyzed based on developed criteria. The problem solving skills for students were improved by using the initial level problem solving learning methods and created learning materials. Opportunities for learning problem solving skills in 2nd Grade science lessons were described. Keywords: problem solving, skills, learning skills, science.