Show simple item record

dc.contributor.advisorKumerdanka, Aira
dc.contributor.authorStepanova, Linda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:06:28Z
dc.date.available2018-07-02T01:06:28Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other66557
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39618
dc.description.abstractAtgriezeniskās saites izmantošana 5. klases matemātikas stundās. Stepanova L., darba vadītāja Mg. paed. A. Kumerdanka. Bakalaura darbs, 70 lappuses, 4 attēli, 6 tabulas, 22 literatūras avoti, 7 pielikumi. Latviešu valodā. Bakalaura darba “Atgriezeniskās saites izmantošana 5. klases matemātikas stundās” mērķis ir izpētīt atgriezeniskās saites lomu mācību procesā un izstrādāt metodiskos materiālus efektīvas atgriezeniskās saites izmantošanai matemātikas mācību stundās. Lai sasniegtu darba mērķi, bakalaura darba ietvaros ir izpētīta metodiskā literatūra par atgriezeniskās saites būtību un izstrādāti metodiskie ieteikumi atgriezeniskās saites efektīvai mācīšanai skolēniem matemātikas mācību stundās. Veikti novērojumi divās 5. klasēs par atgriezeniskās saites ietekmi uz skolēna iesaistīšanos mācību procesā. Darba izstrādes laikā ir aprobētas un pilnveidotas dažādas atgriezeniskās saites formas un veidi, veikta skolotāju anketēšana, lai apzinātu praktizējošu skolotāju pieredzi saistībā ar atgriezenisko saiti un tās lietošanu mācību procesā, kā arī aptaujāti skolēni, lai noskaidrotu galvenos ieguvumus, mācību procesā, izmantojot atgriezenisko saiti, un skolēnu attieksmi pret atgriezeniskās saites lietošanu turpmāk matemātikas mācību stundās. Mērķtiecīgi izvēloties atgriezeniskās saites aktivitātes stundā, tiek veicināta skolēna kapacitāte vadīt savu mācīšanos un veidojas dziļāka izpratne par savu sniegumu attiecībā pret stundas sasniedzamo rezultātu.
dc.description.abstractThe Usage of Feedback during Math Lessons in 5th Grades. Stepanova L., supervisor Mg. paed. A. Kumerdanka. Bachelor paper, 70 pages, 4 images, 6 tables, 22 literary resources, 7 appendixes. In Latvian. The bachelor paper’s “Feedback in Math Lessons in 5th Grades” purpose is to investigate the role of feedback in the learning process and to develop methodological materials for the use of effective feedback in math lessons. In order to achieve the aim of the work, in the framework of the Bachelor paper, methodological literature connected to the nature of feedback is explored and methodological recommendations for effective student teaching in math lessons are explored. Observations were made in two 5th grades on the impact of the feedback on the student’s involvement in the learning process, to whom the author taught math for the first time. Various forms and types of feedback were approbated and refined. Teacher surveys have been conducted to identify the experience of practicing teachers in relation to the feedback and its use in the learning process. The students were questioned to find out the main benefits of using feedback in the learning process and the attitude of students towards the usage of feedback in math lessons in the future. Purposefully choosing feedback activities in the lesson, the student's ability to manage his own learning is encouraged and a deeper understanding of his performance in relation to the lessons attainable outcome is shaped.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectatgriezeniskā saite
dc.subjectformatīvā vērtēšana
dc.subjectmācīšanās process
dc.subject5. klase
dc.titleAtgriezeniskās saites izmantošana 5. klases matemātikas stundās
dc.title.alternativeThe Usage of Feedback during Math Lessons in 5th Grades
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record