Grafikas efektīva attēlošana virtuālo mašīnu pārraugā Oracle VM VirtualBox
Author
Sprukulis, Rihards
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Arnicāns, Guntis
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Darbā tiek apskatīta grafikas virtualizācijas problēma attiecībā uz pārraugu VirtualBox. Galvenā problēma ir grafikas saskarņu zema ātrdarbība un novecojis atbalsts – tiek atbalstītas saskarnes līdz OpenGL 2 un DirectX 9, kur vidējais ātrdarbības līmenis salīdzinājumā ar pamata ierīci OpenGL ir 83%, bet DirectX - 16.9%. Tiek pētīti grafikas saskarņu ātrdarbības problēmu iespējamie cēloņi un veidi veikt jaunāku saskarņu implementāciju, un tās problēmas. Pētījums tiek veikts izmantojot pārrauga pirmkodu, veicot eksperimentus un apkopojot informāciju no vairākiem literatūras avotiem. Pārraugam nav pilnas dokumentācijas, tāpēc autors veic pieņēmumus balstoties uz pārrauga darbību. Darba rezultātā tiek secināts, ka ātrdarbības problēmas rodas neefektīvas datu pārraidīšanas un pārveidošanas dēļ, un tiek piedāvāta pieeja, kā to varētu novērst. This paper discusses the problem of effective graphics display for VirtualBox hypervisor. The main problem is low performance and outdated graphics interface versions – VirtualBox supports graphics interface versions up to OpenGL 2 and DirectX 9 and their average efficiency compared to host device is 83% for OpenGL, 16.9% for DirectX. To propose a solution possible causes and various solutions are looked into. The study is conducted using the hypervisors source code, performing experiments and collecting information from several sources. The hypervisor isn‟t fully documented, hence the author has to make assumptions based on hypervisors behaviour. The paper concludes that performance problems arise due to inefficient data transfer and conversion, and offers an approach on how to improve existing solution.